Eihän sille aina voikaanEi voi ei. Mut mitäpä ihminen päälleen voi. Tää on tosi monimutkainen juttu, mut eiköhän se tästä taas
Hyviä öitä ja kauniita unia
Yötä sinnekin
Eihän sille aina voikaanEi voi ei. Mut mitäpä ihminen päälleen voi. Tää on tosi monimutkainen juttu, mut eiköhän se tästä taas
Hyviä öitä ja kauniita unia
Palstan mimmit varmaan niin nuoria ettei ole noista kuullut
Kivikasvot - osta viralliset liput | lippu.fi
Palstan mimmeistä vai kivikasvoistaEiks niistä ole jo puolet kuollut ja toinen puoli muistisairaita?
Pelottavinta ikinä oli Kivikasvojen Dracula. Kattelin salaa ovenraosta telkkaria kun äiti passitti nukkumaan. Sitten en nukkunut yökausiin kun se Dracula oli kumminkin mun vaatekaapissa. Teki mieli mennä vanhempien viereen mutta sit ois pitänyt tunnustaa että olin katsonut senPalstan mimmit varmaan niin nuoria ettei ole noista kuullut
Kivikasvot - osta viralliset liput | lippu.fi
Kutsu alastulo avuksiLiian fyysinen päivä edessä, nyt ei pysty. Yritän siirrellä hommia maanantaille ja saada ruinaamalla jonkun jeesaamaan. Yksi ihminen ei nosta lattialta 45 kg painoa. Ei mun lihaksilla eikä selällä.
Huomenta, päivää tai mitä ikinä.
Vissiin räkis yrittää tulla vaikka väkisin. Aamulla ei eka meinaa saada henkeä ollenkaan kun on niin tukkoinen olo ja sit kun menee hetki niin se alkaa valumaan pihalle ihan vetenä.
Ääh, ärsytys nostelee kans päätään..en tykkää aamuista. Väsymystä ja kiirettä aina.
Oho! Saman alan hommiaSaa udella mä oon painokoneella alistajana ajan siis trukkia, nostelen kuormalavoja, kääntelen tollasia kartonkiarkkipakkoja ja toisinaan sitte teen noita värimiehen hommia
Selkä on pahempi, mulla on vain kuppi nurinPerjantai ja pekkanen ja heräsin selkä vinona
Kuka sen kaatoi?Selkä on pahempi, mulla on vain kuppi nurin
Olen yksin, mutta en todellakaan ala. Ruinaan apua.saako työmaalla ylipäätään nostella 45kg taakkoja yksin?
Mutta...mutta...kun se on sellainen alistaja.....Kutsu alastulo avuksi
Pittää pyytää ennenku särkiä ittensäOlen yksin, mutta en todellakaan ala. Ruinaan apua.
kyllä äitiPittää pyytää ennenku särkiä ittensä