23v Mömmö-setä tumputtamassa kadunkulmassaNiin se aika kuluu ja mä olin 23 vuotias
23v Mömmö-setä tumputtamassa kadunkulmassaNiin se aika kuluu ja mä olin 23 vuotias
Ihme runkku-Reinoja23v Mömmö-setä tumputtamassa kadunkulmassa
...nih..sitä se vissiin on ollut tämän päiväinenkin meno, kun on tuo pääkkösosasto ollut jälleen niin tyhjyyttä kumisevaa ja teinihihitystä täynnänsä...mie taannun...!!Kyl sinusta vielä kelpo kahvimimmi kuoriutuu.
Eikä o mitenkään harvinaista että akankutaleet mimmiytyy.
Mä tiedän paremman konstin.Laitamme siis lapsille 18 v. ikään asti potkupuvut päälle. Vetskari selän puolelle ja kädet teipataan varmuuden vuoksi kylkiin kiinni yöksi. Täällähän ei runkkailla. Nih .
Tuohan vois olla hyvä nikkiIhme runkku-Reinoja
Avatarkuvakin löytyis.Tuohan vois olla hyvä nikki
Saattaa modet älähtää (jos niitä on).Tuohan vois olla hyvä nikki
Mut jos vihdoin saatais noi mein tiestöt kuntoon, kun kielletään kuopat.Pitää varmaan laittaa Päivi-tädille kirje ja kertoa että mä sain orkun ihan kakarana aina kun ajeltiin pidempään kuoppaista, tärisyttävää tietä.
Tai no, sit se kieltää kai autoilun ja kuopatkin.
Tän mää ny teinSaattaa modet älähtää (jos niitä on).
Mut kokeile Tumppu- Taunoa.
Näin vanhemmiten mä saan kyllä ihan vaan ajattelemalla.Jotenkin mulle alkaa valkenemaan miks tibis tykkää noist korpihotelleista...ne tiet...
Muista käydä tykkäämässä ketjun ekasta viestistäTän mää ny tein
Älä kerro tota Päiville. Seuraavaksi hän kieltää ajattelun.Näin vanhemmiten mä saan kyllä ihan vaan ajattelemalla.
Ihanan rentouttavan koomallisia unikuvia sulle *pus*....ja levänneen onnellista aamuaMä taidan petiin. Viime yö kun meni ihan ketuiksi. Kyljellään ei voinut olla eikä selällään eikä mahallaankaan. Istuin siis risti-istunnassa viisi tyynyä reisien päällä ja nojailin siihen.
Tänään piipahdin kiropraktikolla ja nyt on normaalimpi olo, uni maittanee...
Illanjatkoja ja öitä siis!
Ei totta tosiaan tarvii paljon huhkia. Pullat kun on uunissa loppuu kaikki hupi .Älä kerro tota Päiville. Seuraavaksi hän kieltää ajattelun.
Mut muutoin tommoinen on mun mielestäni kätevä ominaisuus naisessa. Miehen ei tartte huhkia niin hirveesti ollakseen hyvä rakastaja.
Tänään piipahdin kiropraktikolla
Päivää adminPäivää
Iltaa vaan kaikille.Päivää
Onneks ei enää tartte murehtia pullien kohottamisesta. Vois keskittyä siihen leipomisen huviin, vaikkakin harvakseltaan.Ei totta tosiaan tarvii paljon huhkia. Pullat kun on uunissa loppuu kaikki hupi .