The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kehonrakentajat on pelottavia. Ne näyttää jatkuvasti siltä, että ne poksahtaa hetkenä minä hyvänsä.
Todella.:D

En voi unohtaa sitä yhtä kuvaa missä kuvattii Mentulan päätä kun se pinnisteli.
Joku sitten kyseli palstalla, että miten voi olla tuollainen ja meitin mytty intona, että se haluaa näyttää, että silläkin on aivot.:D (tai jotenkin noin)

aha, löysin sen kuvan
 
Todella.:D

En voi unohtaa sitä yhtä kuvaa missä kuvattii Mentulan päätä kun se pinnisteli.
Joku sitten kyseli palstalla, että miten voi olla tuollainen ja meitin mytty intona, että se haluaa näyttää, että silläkin on aivot.:D

aha, löysin sen kuvan
Toi ei oo enää ihminen. Ja anteeks Bull, ei oo tarkoitus olla ilkeä. Näyttää vain liikaa joltain kauhuelokuvan muskeliolennolta. Kai se hakeekin sitä lookia.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Meidän liikuntakerhon vetäjä tais lopullisesti sössiä mahikset pelata nykyisissä tiloissa. Se on väärinkäyttäny niitä tiloja ja kadottanu avaimen (siellä on tarkat säännöt). Mut minä aion perkule kysellä kaikki paikat läpi ja järkätä uudet tilat! Haalitaan sitten nuorten tyttöjen (ja miksei poikienkin) porukka kasaan ja päästään jatkamaan tätä kivaa juttua. Ollaan kaikki kuitenkin sen verran ujoja ja amatöörejä, ettei kehdata mennä kunnollisiin ryhmiin. Tää on ollut joskus se ainoa kiva juttu viikossa, mitä odottaa innolla. Mä en luovuta! Musta tulee meidän uus kerhonvetäjä! :D Ehkä ihan hyvä, jos päästään tosta yhestä. Se tarkoittaa hyvää, mutta on niin huithapeli, ettei siihen pysty luottamaan. Päästään myös nuorentamaan porukkaa. Noi muut saa jatkaa keskenään.
Jotain ihmiskokeita :eek::alien::confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä