The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaahas, sitä pitäs hilipastella peiton alle uneksimaan...viksuna oisin menny jo aikapäivää sitten mutta piti jäädä tässä kuolailemaan ton Brucen ja charmanttisesti harmaantuneen ja sexy sängen omistavan Geren perään:p:barefoot:...mistä arvatenkin rankaistaan huomenna armottoman raskaalla tavalla:notworthy:...eikä siinä mutta huomenna vallankin pitäs olla jopa ihmisen näköinenkin kerran kuulema valokuvataankin:alien:...eli taijanpa nähä sujuvasti öhkömönkiäispainajaisia ja kiroan tässä jo etukäteen tätä taitamattomuuttani mitä tulee oman nassukaisen ehostamiseen:oops:..kun en ossaa niin en ossaa.

Mutta - loppujen lopuksi, jos eivät pysty kattomaan mua tällasenaan niin se vissiin on sitten heijen oma ongelma :)

Hyyveli yytelit siis Sulle, kauniita unikuvia ja lempeetä aamua :)*pus*
 
Miks mun pitäis mennä facebookkiin?

Olin joskus vuosia sit siellä ja totesin sen kakaroiden peuhupaikaks. Nyt mun serkut välttämättä yrittävät vaatia mua sinne, mut en saatana sinne mene :mad:
Kun kaikki muutkin on :confused: :D

Ehkä varmaan siksi että kertoisit siellä mitä sulle kuuluu tms tai voisivat sitä kautta olla suhun yhteydessä.

Multa on kanssa jotkut kysyneet miksi en ole siellä mutta en koe sitä tarpeelliseksi.
 
Kun kaikki muutkin on :confused: :D

Ehkä varmaan siksi että kertoisit siellä mitä sulle kuuluu tms tai voisivat sitä kautta olla suhun yhteydessä.

Multa on kanssa jotkut kysyneet miksi en ole siellä mutta en koe sitä tarpeelliseksi.
Tuota tummennettuahan ne käyttää perusteluinaan, mut mä oon sitä mieltä että jos mun kuulumiset kiinnostaa niin tulkoon käymään täällä
 
Kämppis kysyi multa, miksen minä hanki Tinderiä, kun olen aina niin tohkeissani kämppiksen treffeistä ja romantiikan kipinöistä. En vain halua sellaista nettitreffijuttua. Oon kai vähän itsepäinen ja vanhanaikainen tässä ja yliromantiikkaa kaipaava, mut haluun tavata henkilön ensin kasvotusten, tutustua pikkuhiljaa kavereina ja ehkä jossain vaiheessa vahingossa ihastua. Sellainen touhu, että nähdään ekaa kertaa sillä mielellä että "entä jos me.." ei vain sovi mulle. Tää varmaan koituu mun kohtaloksi ja musta tulee kissoillensa lepertelevä vanhapiika. Sanokaa nyt, että joku muukin vielä nykypäivänä löytää kumppanin muuten kuin netistä. :cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä