The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie tykkään sekä kinkusta että kalkkunasta, mutta koska meitä on vaan 2 syömässä,niin tänä jouluna ei varmaan kinkkua osteta,ellei vähän valmista kinkkua kaupan tiskiltä.
 
http://www.iltapulu.fi/tv/Wrong+Turn+3:+Left+for+Dead
Vankeja kuljettava auto syöstään tieltä syrjäisellä metsäalueella, ja vangit ja vartijat joutuvat hullun kannibaalin armoille.(y)
No ei tosiaankaan vois vähempää kiinnostaa.
Horrorpätkät jotka perustuu siihen, et pahis on yksinomaan vastenmielisen näköinen ja kässäri perustuu siihen et ihmiset eivät lähde kimpassa talsimaan kotiinpäin, vaan hakeutuvat rämpimään umpimähkään eksykorpeen ja yks kerrallaan erkanevat muista joutuakseen lahdattavaksi ja seksiin ryhtyvät tapetaan oitis... niin tommoiset on oikeesti paskaa jota en viitti kattella.
 
Mulla taitaa joulu alkaa jouluaattona ja päättyä jouluaattoon.
Sitä en vielä tiedä ollaanko kotona vai mennäänkö ex-anoppilaan.

Muut päivät lapset on isällään.
Pienempi pikkulisko tossa taannoin ilmoitti, että mä vietän joulun hänen luonaan. Ja valmistan kotijuuston tai saan turpiini ja valmistan kotijuuston.
 
Mulla taitaa joulu alkaa jouluaattona ja päättyä jouluaattoon.
Sitä en vielä tiedä ollaanko kotona vai mennäänkö ex-anoppilaan.

Muut päivät lapset on isällään.
...tai jatkat joulunviettoa lastesi kanssa sitten kun ovat taas siinä kainaloisinasi :)...itse vain nautit jouluntunnelmasta ja rauhasta ja keräät voimia siihen ns. jatkojoulunviettoon :)*halaaruttaan*

Uusia käytänteitä ja joulunviettotapoja kohti vaan :)!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä