En mää jaksa kyhästä äänestystäTee vaa
Koskaan ei ole tuollain käynytVai oisko se sit ku alkoholipitoista ei enää sulle tarjoilla?
En mää jaksa kyhästä äänestystäTee vaa
Koskaan ei ole tuollain käynytVai oisko se sit ku alkoholipitoista ei enää sulle tarjoilla?
Mut mul ei ollu mustaa talvitakkia eikä pitkävartisia kenkiä, ja edellisistä glittermekoistakaan mikään ei mee päälle ku on tullu vähän paisuttua.... Hei myin kaks kassillista tavaraa pois tieltä.Paheksun turhaa tuhlailua, vanhatkin ois ollu vielä hyvät
Hyväksyn selityksenMut mul ei ollu mustaa talvitakkia eikä pitkävartisia kenkiä, ja edellisistä glittermekoistakaan mikään ei mee päälle ku on tullu vähän paisuttua.... Hei myin kaks kassillista tavaraa pois tieltä.
Kahdeksaatoista kuntoisuuslomaa ei saa kukaan. No ehkä Urheilukoulussa jos sattuu palveluksen aikana voittamaan pari olympiakultaa ja MM kultaa.
Se on tarkkaa kun hyttysen paneminen; milli vinoon niin se on silmässä.sulle pitää vissiin vääntää rautalangasta kun vaikutat olevan vähän yksinkertanen:
1) 9pv vapaan (pe... seuraavaan viikon su) saa 5kpl KL/HL päivällä koska la/su ei lueta koska ne on kummiskin vapaata
2) 4*5=20
siinä toinen joka ei osaa laskeaSe on tarkkaa kun hyttysen paneminen; milli vinoon niin se on silmässä.
Kohta on varmaan kikkelit pöyvällä ja mittanauha käjesäPoijjat täällä taas vääntää kättä?
VKL vapaat mukaanlukien tulee tietenkin enemmän vapaita, puhuit kuitenkin lomista joita viikonloppuVAPAAT eivät ole.sulle pitää vissiin vääntää rautalangasta kun vaikutat olevan vähän yksinkertanen:
1) 9pv vapaan (pe... seuraavaan viikon su) saa 5kpl KL/HL päivällä koska la/su ei lueta koska ne on kummiskin vapaata
2) 4*5=20
suli poies viime yönä, ei ole enääVieläks Ruutilassa on lunta?
Tais lähtee mömmöt potkiin ku paheksunta noin vaihtu hyväksyntäänHyväksyn selityksen
VKL vapaat mukaanlukien tulee tietenkin enemmän vapaita, puhuit kuitenkin lomista joita viikonloppuVAPAAT eivät ole.
Olipas jo tylsääkin välillä ilman sinun tinkaamisia
Sitten jos laskisi iltavapaiden tunnit tuohon niin vieläkin enempi kasvaisi vapaiden lukumäärä.
Näin yksinkertaisen kaverin on edes turha yrittää selittää Sinulle näitä asioita joten tuolta löytyy lisätietoa asiasta enkä minä yksinkertaisuudessani ole faktoja sekoittamassa välissä:
http://www.puolustusvoimat.fi/fi/
En edes yrittänyt löytää oikeaa sivua tuolta kun Sinä tietenkin löydät sen paljon paremmin, itse yksinkertaisena olisin varmaan linkittänyt väärän sivun
Miten niin kohta?Kohta on varmaan kikkelit pöyvällä ja mittanauha käjesä
Ei varmaan pitäs sanoo mut sanon kuitenki.Miten niin kohta?
pyyntö nimimerkeille epek, päätön ja aakoo:
älkää enää missään olosuhteissa lainatko mun viestejä
Mullekin kohta. Mies meni huoltikselle etsimään yrttejä.Mulle tehää ruokaa
Mää hylkäsin opintoniki tämän takia, ovvaa niin palijo jännempääOn se niin mukavaa, vietellään leppoisaa sunnuntai iltaa palstalla kaikessa sovussa.
Juu, ei noista miehistä oo mihkään.unohdin mömmiksen, älä sinäkään siteeraa mua