Saatko grillimakkaraa?Mulle tehää ruokaa
Saatko grillimakkaraa?Mulle tehää ruokaa
Mä puhui sillo lauantaista.Me melkein uskottais, ellet olis taannoin kannellut aikomuksistasi tälle illalle.
Muutoinkin ketjussa on tänään vähän semmoista "miehet hyötykäyttöön ry:n" perustamismeininkiä.
No kyl mä jossain kohtaa nukunPitäskö uskoa nukkumiseen?
Eipäs ole.oonko koskaan ihmetelly ääneen että miks varusmiesjohtajan palvelus on nykyään melkein 12kk? asia on ny mulle selvinny, niiden pitää sinnitellä samaan päivään milloin seuraavan ikäluokan 6kk pojat pääsee reserviin
pidempi palvelus on kompensoitu 4kpl*9pv lomalla
Sellasii ne nuoret onKuiteski lisääntymässä auton takapenkillä
KanasalaattiiSaatko grillimakkaraa?
Niinhän ne nuoret on, ehkä minäkin olin sellanen villi aikoinaanSellasii ne nuoret on
Eihän se oo edes ihmisruokaaKanasalaattii
Juu ei vettä jaksa niin tolokuttomasti juuaMikähän tos vedenjuonnissa onkin...
Puolen litran oluttuoppeja hulahtaa yhdessä illassa huomaamatta useitakin, mut koitahan juoda sama määrä vettä.
No onhan.Eihän se oo edes ihmisruokaa
Uusi nikkisi olkoon siis kuivakirahviOon aina ollu vähäjanoinen. Päivisin kahvia ja teetä, ruoan kanssa vesi- tai maitolasillinen.
Positiivista ettei kemianryhmä saanut teitä taivaantuuliinIhanaa iltaa!
No nyt meidän mummikin osaa käyttää älykännyy ja on meidän wassapp ryhmässä.
Ja koneenkin päivitin.
Päivän hyvä työ tehty.
Kemianryhmä vaihtu jumpparyhmään, täällä heitellään kärrynpyöriä.
Pitäskö ihan tehdä galluppikyselyNiinhän ne nuoret on, ehkä minäkin olin sellanen villi aikoinaan
Mä oon aina ottanu kahvit jos on alkanu väsähtää.Oon kuitenkin oppinu baarissa juomaan välillä vettäkin
(jos olo sen vaatii)
Tee vaaPitäskö ihan tehdä galluppikysely
Vai oisko se sit ku alkoholipitoista ei enää sulle tarjoilla?Oon kuitenkin oppinu baarissa juomaan välillä vettäkin
(jos olo sen vaatii)
Paheksun turhaa tuhlailua, vanhatkin ois ollu vielä hyvätnyt hyvä kun tulee se 40e. Ja siitäkin käytin puolet samantien, kun ostin nahkabootsit, pikkujoulumekon ja talvitakin.
Mä en tarkoittanut väsähtämistäMä oon aina ottanu kahvit jos on alkanu väsähtää.
Mie juon välillä jopa kahviaOon kuitenkin oppinu baarissa juomaan välillä vettäkin
(jos olo sen vaatii)
Kamelihan kestää kuivuutta hyvin, joten miltäs kuulostai kamelikirahviUusi nikkisi olkoon siis kuivakirahvi