Okei. Meinaako se vielä hakee sinne mihkä pääsi varasijalle?on pelannu joskin lapsityövoiman hyväksikäyttö ei ole loppunut
tytär on viihtyny ihan OK mutta ei kilju riemusta AMK paikasta
Okei. Meinaako se vielä hakee sinne mihkä pääsi varasijalle?on pelannu joskin lapsityövoiman hyväksikäyttö ei ole loppunut
tytär on viihtyny ihan OK mutta ei kilju riemusta AMK paikasta
Pitäskö uskoa nukkumiseen?Jos menis nukkuu
juu, meinaa seOkei. Meinaako se vielä hakee sinne mihkä pääsi varasijalle?
Njäh, te miehet ootte aina hyödyllisiä . Se elämän suola ja sokeri, nääs .Muutoinkin ketjussa on tänään vähän semmoista "miehet hyötykäyttöön ry:n" perustamismeininkiä.
En mäkään pahemmin vettä juo, ehkä 2-3 kahvimukillista päivässä.Miten oikeesti pitäis saada juotua litratolkulla vettä päivässä? Mulla pelkkä yks litra tekee jo tiukkaa saada juotua Koitan aina välillä opetella juomaan säännöllisesti muutakin ko kahvia, mut yleensä se into tyssää muutamassa päivässä. (Ja ei, en koita ryystää sitä litraa kerrallaan)
Mulla on toi sama. Lasi tai kaks kylmää vettä heti herätessä. Sen jälkeen voi miettiä muuta.Vähän tosiaan juotte vettä. Miun pitää taas saada heti aamusta pari jääkylmää lasillista vettä ennen kuin alkaa kahvia juomaan.
Niiiinpä! Eikä toimi niinkään, että lupaa itselleen oluen aina jokaisen vesilasin päälle, Kokeiltu sekin!Mikähän tos vedenjuonnissa onkin...
Puolen litran oluttuoppeja hulahtaa yhdessä illassa huomaamatta useitakin, mut koitahan juoda sama määrä vettä.
No juotko sä päivisin vielä jotain muuta vai syötkö nestepitoisia aterioita?Mää en muista juoda vettä edes ihan joka päivä. Eilen join urheasti 1,5l ja tänään oon juonu vajaan pari tuopillista.
Täytyis alkaa juomaan enemmänVähän tosiaan juotte vettä. Miun pitää taas saada heti aamusta pari jääkylmää lasillista vettä ennen kuin alkaa kahvia juomaan.
Kuiteski lisääntymässä auton takapenkilläMihinkähän toi nuoripari on jääny kupeksimaan? Kuuden maissa oli tarkoitus olla takaisin, mut ei näy eikä kuulu.
Oon aina ollu vähäjanoinen. Päivisin kahvia ja teetä, ruoan kanssa vesi- tai maitolasillinen.No juotko sä päivisin vielä jotain muuta vai syötkö nestepitoisia aterioita?
okkeOon aina ollu vähäjanoinen. Päivisin kahvia ja teetä, ruoan kanssa vesi- tai maitolasillinen.
Eipäs hulahdaMikähän tos vedenjuonnissa onkin...
Puolen litran oluttuoppeja hulahtaa yhdessä illassa huomaamatta useitakin, mut koitahan juoda sama määrä vettä.