The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ole hyvä :)
Jos arvaan kiraffin asuinsuunnan suurinpiirtein, niin torikurkkaus kertoo, et sielläpäin on myynnissä parikytä mankelia hintaan 20 - 50e.
Sinänsä ymmärrän kiraffia, kyl tommoinen mankeli on halvempi ja helpompi hankkia kuin mies. Ja mankelista saattaa olla jotain hyötyäkin. Ja sen kans lakanat pysyy siisteinä, miehen vaikutus tuppaa olemaan päinvastainen.

Jos arvaan kiraffin asuinsuunnan suurinpiirtein, niin torikurkkaus kertoo, et sielläpäin on myynnissä parikytä mankelia hintaan 20 - 50e.
Sinänsä ymmärrän kiraffia, kyl tommoinen mankeli on halvempi ja helpompi hankkia kuin mies. Ja mankelista saattaa olla jotain hyötyäkin. Ja sen kans lakanat pysyy siisteinä, miehen vaikutus tuppaa olemaan päinvastainen.
Mankeliin voi myös purkaa vitutusta, sen kanssa saa jotain aikaseks eikä se tee asioita, joista olis aihetta vittuuntua. Ja tori sanoo, et mä tartteisin auton lainaan, jos haluaisin lähtee hakemaan mankelia.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mulla on molemmat. Mankeli harvakseltaan käy kaupassa tai imuroi enkä oo nähnyt sitä renkaanvaihdossakaan

Mulla ei ole kuin mankeli, sekin käyttämättömänä ties missä nyt. Parempi näin, se ei ainakaan vie puolta omaisuudesta kun kyllästyy.
:D
Lisää pisteitä mankelille! Se ei myöskään saa mustasukkaisuuskohtausta, jos juttelet vieraille ihmisile tai juot olutta. Lisää pisteitä.

Ja mun kokemuksen mukaan miehet ei osaa ostaa kaupasta oikeita asioita, renkaat saa vaihdettua ite ja kukaan ei kuitenkaan imuroi niinko mä haluan imuroitavan, nii kyl mankeli voittaa.

Lisää pisteitä mankelille! Se ei myöskään saa mustasukkaisuuskohtausta, jos juttelet vieraille ihmisile tai juot olutta. Lisää pisteitä.

Ja mun kokemuksen mukaan miehet ei osaa ostaa kaupasta oikeita asioita, renkaat saa vaihdettua ite ja kukaan ei kuitenkaan imuroi niinko mä haluan imuroitavan, nii kyl mankeli voittaa.
Lisäksi mankeli ei nalkuta koko ajan, ei kyseenalaista kalastusharrastustasi saatikka että suhtautuu nyrpeästi jos haluat ylläpitää ystävyyssuhteita vanhoihin kavereihisi :D +ei valita jos pesee moottorinosia astianpesukoneessa :D

Ei naisetkaan osaa kaupasta tuoda aina oikeita asioita, oluset unehtuu ihan liian usiasti pois saatikka että tulis oikeanlainen öljynsuodatin ja moottoriöljy Motonetistä mukaan. Mankeli voittaa, olet ihan oikeassa :D

• Tykkää
Reactions: kahvikirahvi

Kyä on tarpeettoman huono käsitys miehistä, vaikka en ihmettele jos se "mies" on ämpäri. Mulla on käynyt tuuri tossa asiassa.

Porukkaa piisaa.o_O

Kemistiryhmä pöllähti paikalle.
Kohta varmaan räjähtää.:coffee:
Vanhin tyttö ryhmänsä kanssa osallistui johonkin kemian kilpailuun ja nyt täällä häärää tohinoissaan iso sakki. Mut häädettiin keittiöstä pois.:cautious:

Jos musta ei vähään aikaan kuulu niin ne on räjäyttäny meidät.:cautious:

Mun mies kyl osaa kaikenkaista. No, se on erilainen kuinmiehet yleensä.
Teinkö muuten pahasti kun lähetin yks päivä ton teinipojan ostamaan ittelleni siteitä? Käskin sen soittaa vaippahyllyltä ja neuvoin puhelimessa et minkä paketin ottaa.

No en mä oikeesti miehiä noin paljon vihaa, tässä on vaan monta syytä haluta mankeli :rolleyes:
No jos ämpärin vaihtaa mankeliin, niin siinä jää yksinomaan voitolle.

Mut noin muutoin miehet kyl osaa ostaa kaupasta ihan oikeita asioita, kuten olutta ja tupakkaa. Miehestä yleensä saa seuraa siihen oluenjuontiin, mut mankelin kanssa ryyppääminen on melko tylsää. (Älä kysy mistä tiedän)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä