Tiskit tiskattu. Pyykki pyörii koneessa. Pitäs vielä siivota ja siirtää kamat vanhasta yöpöydästä uuteen.
Annoin kerran yhdelle ystävälle mankelin lahjaksi. Tiedän, että tätä hän oli aina toivonut.Mä ottaisin mielummin sen mankelin.
Meinaatko että siitä ois enemmän iloa lakanoissa?Mä ottaisin mielummin sen mankelin.
miks kukaan ylipäätään liittyy naamakirjaan.Ja miks ylipäätään postaa faceen kuvan rumista hiuksista?
Päästäkseen huomiohuoraamaanmiks kukaan ylipäätään liittyy naamakirjaan.
Nyt sä vastasit väärin. Sun olis pitänyt vääntää asia jotenkin vikuralleen ja suuttua, nähdä jotain näkymättömiä piilomerkityksiä.No ei oo. Valitukset voi osoittaa äiskälle ja iskälle.
Mutta....jos ei laita sinne valokuviaPäästäkseen huomiohuoraamaan
Meinaatko että siitä ois enemmän iloa lakanoissa?
Aina voi tehdä päivityksen "paska fiilis, näköjään ystäviksi luulemani ovatkin jotain muuta" ja odottaa milloin kysellään lisääMutta....jos ei laita sinne valokuvia
Takuulla ainaki useammin iloaMeinaatko että siitä ois enemmän iloa lakanoissa?
Minunkin pitää käydä vähän napsimassa. Tai jos vaihtaisin hiusmallia.Mää aattelin mennä kampaajalle parin viikon päästä,jotaki tummaa väriä ja vähän nips naps sieltä täältä.
no ilmankos. en oo kiinnostunu aiheesta.Päästäkseen huomiohuoraamaan
Laitoit tännekin valokuvanno ilmankos. en oo kiinnostunu aiheesta.
Sori. Yritetään uudestaan.Nyt sä vastasit väärin. Sun olis pitänyt vääntää asia jotenkin vikuralleen ja suuttua, nähdä jotain näkymättömiä piilomerkityksiä.
Näköjään voi, jos on ihminen on valmiiksi suuttunut ja ei saakaan sellaista myötätuntoa, jonka kokisi oikeaksi.Ei kai silleen voi loukata, jos sanoo myönteistä?
samiksii, tunkion reunalle oli askarreltu puuceeEi kait sillon ees ollu vielä vesiklosetteja
Anteeks mitä sää sanoit?? Yhyy, nyt soitan mun psykiatrille ja vedän ranteet auki lusikalla.Sori. Yritetään uudestaan.
Tosi törkeetä sanoa tolleen. Tarkotatko että mä olen ylpeä ja kehun koko ajan itseäni vaikka oikeesti oon ruma ja tyhmä???
Eli hänellä oli tarkotus haukkua kampaaja, vai oliko ihan kotivärjäys?Näköjään voi, jos on ihminen on valmiiksi suuttunut ja ei saakaan sellaista myötätuntoa, jonka kokisi oikeaksi.
Juuri näin, nyt sä vihdoin opit. Kyllä kesti. Mutta voiko sitä vaatiakaan enempää noilla resursseilla.Sori. Yritetään uudestaan.
Tosi törkeetä sanoa tolleen. Tarkotatko että mä olen ylpeä ja kehun koko ajan itseäni vaikka oikeesti oon ruma ja tyhmä???
Kampaajasta tää lähti.Eli hänellä oli tarkotus haukkua kampaaja, vai oliko ihan kotivärjäys?
Tiedän tunteen kun kampaajan teko ei miellytä. Mutta olis tyytyväinen, ettei tukkka ole kumminkaan kuvassa muiden mielestä ihan kamala.Kampaajasta tää lähti.