Ja miks ylipäätään postaa faceen kuvan rumista hiuksista?Ilmeisesti kuitenkin tahattomasti loukkasit? Voithan vaan sanoa että kurja juttu jos hän loukkaantui mutta sun mielestä väri oli hyvä. Ei sen kummemmin tartte lepytellä
Ja miks ylipäätään postaa faceen kuvan rumista hiuksista?Ilmeisesti kuitenkin tahattomasti loukkasit? Voithan vaan sanoa että kurja juttu jos hän loukkaantui mutta sun mielestä väri oli hyvä. Ei sen kummemmin tartte lepytellä
Toiset laittaa itsestään paljon kuvia someenJa miks ylipäätään postaa faceen kuvan rumista hiuksista?
Jos väri ei itsestä ollut hyvä niin miksi silti vetää kilarit jos joku toinen kehuu?Toiset laittaa itsestään paljon kuvia someen
Tai kaljunaHelppoa olla, kun on aina ruma tukka.
Tai aina tämmönen mielettömän upea. En muista harjasinko näitä eilen vai vetäsinkö vaan pikku myy-nutturan kylmiltäänTai kaljuna
On varmaan kiva olla luonnostaan mielettömän upea. Sitten tullaan tänne haukkumaan muita rumimsi. Logiikka lainattu facesta.Tai aina tämmönen mielettömän upea. En muista harjasinko näitä eilen vai vetäsinkö vaan pikku myy-nutturan kylmiltään
Kyseinen somesuuttuja taitaa hakea tilanteita, joissa saa aiheettomasti loukkaantua ja muut juoksee lepyttelemäänMä meen pukee Barbeja tyttären seuraksi, niin tulee parempi mieli. Vaatteet on nyt lajiteltu lattialle sopiviksi asukokonaisuuksiksi. Kyseisen somesuuttujan kanssa leikittiin näillä vajaa neljäkymmentä vuotta sitten. Pöh.
En mä voi tälle mitäänOn varmaan kiva olla luonnostaan mielettömän upea. Sitten tullaan tänne haukkumaan muita rumimsi. Logiikka lainattu facesta.
Ja hiusväriä.Lahjoita sille peili ja hiustenleikuukone
Tarviikko apua?Mun pitäis laittaa vaatteet päälle
Mankelointi tekee liinavaatteista ja pöytäliinoista sileitä ja vähentää pölyämistä.Miksi ne pitää mankeloida? Ihan turha homma. Senkus viikkaa nätisti ja laittaa hyllyyn.
Tietenki, mitä sä hassuja kyseletTarviikko apua?
Ei kait sillon ees ollu vielä vesiklosettejaKun mie oon ollut ihan vauva meillä oli kissa joka osasi käydä pöntöllä .
Joo, sä ootki aina absolutely fabulous. Onks se sun vika, jos oot syntyny tollaseks.En mä voi tälle mitään
Itselle riittää yleensä, että tukka on toisesta päästä kiinni.Mä pidän hiuksia römpsähtäneellä nutturalla. Haituvia karkailee sieltä täältä ja se muuttuu nutturasta nopeasti ponihännäksi, mutta ihan saatanan sama, ko oon vaan nin tyytyväinen et ylipäätään saan tukan kiinni vuosien jälkeen.
Kohta voisin pakottaa kakaran ulkoilemaan, mieli tekee kävelylle.
Voi käydä niin että en puekaan sua ihan heti.Tietenki, mitä sä hassuja kyselet
Sithän mie voin vilustuaVoi käydä niin että en puekaan sua ihan heti.
Petivaatteiden ei tarvitse olla sileitä. Mun pöytäliinoja ei tarvitse silittää. Tuosta pölyttymisestä en tiedä.Mankelointi tekee liinavaatteista ja pöytäliinoista sileitä ja vähentää pölyämistä.
TuskinSithän mie voin vilustua
ehkä
Mä ottaisin mielummin sen mankelin.Mulla on molemmat. Mankelin ostin tori.fistä 25 eurolla
No ei oo. Valitukset voi osoittaa äiskälle ja iskälle.Joo, sä ootki aina absolutely fabulous. Onks se sun vika, jos oot syntyny tollaseks.