Miksi ne pitää mankeloida? Ihan turha homma. Senkus viikkaa nätisti ja laittaa hyllyyn.lakanoiden manklaaminen on ihan /ceestä
ei jatkoon
Miks ruutis harmailet?lakanoiden manklaaminen on ihan /ceestä
ei jatkoon
En osaa koska mulla on tili muualla.Osaakos joku neuvoo äkkiseltään että miten saan nordean maksunsaajien listalta poistettua jonkun???Siinä eessä on ruutu niin laitanko rasti ruutuun vai miten sieltä saa poistettua? Nyt kaikki maksunsaajat on automaattisesti tallentunut sinne ja muutinkin sen niin että tallennan ite jos haluan sen maksunsaajan siihen listaan mutta miten sieltä saa poistettua..? Kuvittelisin et toi rasti ruutuuun mut kun ei siellä sanota niin en uskalla mennä laittaa ilman et kysyn ettei mee nyt ihan mettään sekin.
Mankelointi on eniten feng shuitalakanoiden manklaaminen on ihan /ceestä
ei jatkoon
Mulla on molemmat. Mankelin ostin tori.fistä 25 eurollaMää luopuisin miehistä eliniäkseni jos saisin mankelin.
Mulla on mankeli, kerran olen käyttänyt sitä. Se on hankalassa paikassa (komerossa) ja päällä on puoli metriä tavaraa.Mää luopuisin miehistä eliniäkseni jos saisin mankelin.
Tämän päivän luontoretki on peruttu. Sää on arsesta.Onpas pimeetä tähän aikaan.
Mitä tuohon voi sanoa? Omituinen nainen.Miten lepytän ystävän, joka facessa kilahti mulle? Kommentoin uutta hiusväriä hienoksi, kun olisi pitänytkin haukkua. Jutut on kuin teineillä välillä. Ei uskois, että lähestytään viittäkymmentä
Ei tuonne hutsita mennä.Tämän päivän luontoretki on peruttu. Sää on arsesta.
Miksi pitäisi lepytellä koska sun mielipiteesi ei ollut hänen mielestään oikea?Miten lepytän ystävän, joka facessa kilahti mulle? Kommentoin uutta hiusväriä hienoksi, kun olisi pitänytkin haukkua. Jutut on kuin teineillä välillä. Ei uskois, että lähestytään viittäkymmentä
Reaktio oli kyllä aika yllättävä.Mitä tuohon voi sanoa? Omituinen nainen.
Makunsa kullakin.
Koska tuli huono fiilari. Olen loukannut häntä ja en ymmärtänyt, kuinka vakava asia on hänelle.Miksi pitäisi lepytellä koska sun mielipiteesi ei ollut hänen mielestään oikea?
No sittenhän ei auta muutako vastata et "no onpa muuten oikeesti ihan karsee, sinuna menisin parturiin ja laittaisin pussin päähän matkan ajaksi."Miten lepytän ystävän, joka facessa kilahti mulle? Kommentoin uutta hiusväriä hienoksi, kun olisi pitänytkin haukkua. Jutut on kuin teineillä välillä. Ei uskois, että lähestytään viittäkymmentä
Ilmeisesti kuitenkin tahattomasti loukkasit? Voithan vaan sanoa että kurja juttu jos hän loukkaantui mutta sun mielestä väri oli hyvä. Ei sen kummemmin tartte lepytelläKoska tuli huono fiilari. Olen loukannut häntä ja en ymmärtänyt, kuinka vakava asia on hänelle.
Lahjoita sille peili ja hiustenleikuukoneKoska tuli huono fiilari. Olen loukannut häntä ja en ymmärtänyt, kuinka vakava asia on hänelle.
En minäkään. Näin tapausta tarkemmin tuntematta tulee mielikuva dramaqueenista joka repii draamaa ihan mistä vaanNo sittenhän ei auta muutako vastata et "no onpa muuten oikeesti ihan karsee, sinuna menisin parturiin ja laittaisin pussin päähän matkan ajaksi."
En jaksais kyl alkaa tommosia lepyttelemään