V
vierailija
Vieras
Miten päästä masennuksesta yli? Olin naimisissa ja mieheni halusi lapsen. Löysin oman ammattiurani ja olin jo hyvässä vaiheessa sen suhteen. Uupuu vielä muutama opiskeluvuosi ja työkokemusta niin saisin erittäin hyvän uran ja vakipaikkoja olisi tarjolla. Vaan tein lapsen miehen mieliksi, ja meille tuli ero. Mies ei hoida lasta ollenkaan vaan luo omaa uraansa. Vetoaa jatkuvasti työkiireisiin eikä "ehdi" tapaamaan lasta.
Olen tosi pahasti masentunut. Olen kotona lapsen kanssa ja leikin päivät "tyyt tyyt" leikkejä kun haluaisin opiskella yliopistossa ja luoda uraa työelämässä. Ammattini on sellainen että työpäivät voivat venyä yli 10-tuntisiksi. En tunne jaksavani sitä lapsen kanssa.
Miten päästä katkeruudesta yli? Miksi miesten on niin helppo sumuttaa naista näin, ja jättää sitten nainen korjaamaan jäljet?
Olen tosi pahasti masentunut. Olen kotona lapsen kanssa ja leikin päivät "tyyt tyyt" leikkejä kun haluaisin opiskella yliopistossa ja luoda uraa työelämässä. Ammattini on sellainen että työpäivät voivat venyä yli 10-tuntisiksi. En tunne jaksavani sitä lapsen kanssa.
Miten päästä katkeruudesta yli? Miksi miesten on niin helppo sumuttaa naista näin, ja jättää sitten nainen korjaamaan jäljet?