Hautuumaa oli kyllä tosi nätti kynttilämeri kun ohi menin.
Ootpas söpö! Mitä siinä on? Jokin sarjakuva?
Onko se toinenkin jo hakattu ihoon?Toinen niistä.
Siellä taas väännellään mun sanomisia. En mä niin sanonu *tikkuhymiö*No ihan ymmärrettäväähän se on pahkesua jos mää oon ainoo ketä pääsee näkemään
Höpö höpö - toi on just sitä oikeeta ja aitoa ! Että ne huikeet yhteiset kokemukset ja jutut ja elämiset kantavat kuoleman ylikin <3Ja tää on kyyneleet silmissä nauramista. Siinä kun muisteltiin kaikkia juttuja, saattoi välillä nauruvolyymi kohota hautausmaalle sopimattomaksi
Me ei muutenkaan olla hiljasinta sakkia. Yhden mies on lätkävalmentaja ja sanoi jossain illanistujaisissa, ettei niiden parikymppisten äijien jutut hetkauta mutta te akkalauma saatte hänet punastumaanHöpö höpö - toi on just sitä oikeeta ja aitoa ! Että ne huikeet yhteiset kokemukset ja jutut ja elämiset kantavat kuoleman ylikin <3
Eikä hän, tämä yksi kurahousutiimiläisenne, ole missään kaukana vaan lähellä teitä kaikkia, jokaisena päivänä
Joo, molemmat laitettiin viikko sitten.Onko se toinenkin jo hakattu ihoon?
Naiset onkin yleensä räävittömämpiäMe ei muutenkaan olla hiljasinta sakkia. Yhden mies on lätkävalmentaja ja sanoi jossain illanistujaisissa, ettei niiden parikymppisten äijien jutut hetkauta mutta te akkalauma saatte hänet punastumaan
Tänks! Vähänniinko sarjakuva, Hugleikur Dagssonin piirroskuvaOotpas söpö! Mitä siinä on? Jokin sarjakuva?
- voin helposti kuvitella!Me ei muutenkaan olla hiljasinta sakkia. Yhden mies on lätkävalmentaja ja sanoi jossain illanistujaisissa, ettei niiden parikymppisten äijien jutut hetkauta mutta te akkalauma saatte hänet punastumaan
Jaa. Enpä ollutkaan ennen kuullut tuosta. Kävin vähän googlailemassa, ja hauskoilta vaikuttaa Voin mä uudelleenkin vilautella. Ei nää hiukset vielä oo kasvanu takasTänks! Vähänniinko sarjakuva, Hugleikur Dagssonin piirroskuva
Mää missasin sun uudet hiukset tänään, nyyh
Mä kans tykästyin kovasti tohon Kelan Ikävä- falsetointiinMä tykästyin aika moneen anssi kelan versioon vain elämää sarjassa
Jaksuja!Mää meen ny kyl nukkuun, jospa kivut hellittäis sit. Jos ei, nii huomen meen päivystykseen.
Parantavia unikuvia Mömmö- Sedälle *pus*Mää meen ny kyl nukkuun, jospa kivut hellittäis sit. Jos ei, nii huomen meen päivystykseen.
:hali:Mää meen ny kyl nukkuun, jospa kivut hellittäis sit. Jos ei, nii huomen meen päivystykseen.
Toi Tuiskun poika on kyllä yllättänyt positiivisesti ! Lahjakas kaveri, todella. Ja muutenkin miehen suhtautuminen elämään ja itseensä on hienoa katseltavaa ja kuultavaaAntti tuisku,Virve Rosti ja Anssi Kela veti kyllä hyvin että ihan niiden takii vois harkita levyjen ostamista...