Ai oli. Taas missasin.
Ai oli. Taas missasin.
naitatteja esiinttyy kaikkialla. baareissa, kaupoissa, hakkuualueilla ja lenkkipoluilla. ehk yleisin laji mitä esiintyy. ei kelpaa nautittavaksi.No täytyypä käydä sienestämässä. Tuota jälkimmäistä en olekaan pitkään aikaan nauttinut. Millaisessa maastossa näitä sieniä esiintyy?
Siellä pitää olla kosteita mättäitä ja kovia pilareitaNo täytyypä käydä sienestämässä. Tuota jälkimmäistä en olekaan pitkään aikaan nauttinut. Millaisessa maastossa näitä sieniä esiintyy?
Mutta mää missasin.en mä taida nyt alkaa leikkaamaan. lähtee pian korvat samalla.
viikko sitten tais kuitenki kuva olla näkyvillä muutaman tunnin.
Kai tuolla tukka ja partakin lähteeen mä taida nyt alkaa leikkaamaan. lähtee pian korvat samalla.
viikko sitten tais kuitenki kuva olla näkyvillä muutaman tunnin.
Eikös nuo ole lähelläNo täytyypä käydä sienestämässä. Tuota jälkimmäistä en olekaan pitkään aikaan nauttinut. Millaisessa maastossa näitä sieniä esiintyy?
Ei ole rumia naisia. On vain liian vähän viinaa. Isoppoja kertoi.Mä juon naiset kauniiksi.
Saisivat vaan keksiä pitkävaikutteisemman Jallun.
Ei ole rumia naisia. On vain liian vähän viinaa. Isoppoja kertoi.Mä juon naiset kauniiksi.
Saisivat vaan keksiä pitkävaikutteisemman Jallun.
onko se noin helppoa. juuri tein tunnin töitä et sai parran ja tukan pois. levitä, juo olut ja huuhtele.Kai tuolla tukka ja partakin lähtee
BlitzBlank karvanpoistoaine 125 ml - Verkkosivuapteekki.fi - Apteekkipalvelut verkossa
Tuotteen käyttö:
1. Levitä runsas kerros voidetta hoidettavalle alueelle
2. Anna voiteen vaikuttaa n. 7-15 minuuttia. Tarvittavan vaikutusajan pituus riippuu ihokarvojen vahvuudesta.
3. Riittävän ajan kuluttua pyyhi voide ja irronneet karvat pois pakkauksessa olevalla lastalla.
No tämä!Ei ole rumia naisia. On vain liian vähän viinaa. Isoppoja kertoi.
No niin.. Ei kihelmöi yhtään, ei...Mun halloween asu.
Sori... Hyvää iltaa sullekin!Hyvää lauantai-iltaa koko ketju väelle!
Mulla oli pizzan.kebapin yliannostus. röyh.
Höh. Mulla oli liian nälkäisiä vieraita eilen. Söivät koko pizzat. Nyt joudun tyytymään ruisleipään, muniin ja puuroon.Mulla oli pizzan.
VoihHöh. Mulla oli liian nälkäisiä vieraita eilen. Söivät koko pizzat. Nyt joudun tyytymään ruisleipään, muniin ja puuroon.