No mitäs sinä oot puuhaillu viime yön?ei tarttis kun leikata hiukset pois niin olis kun fester addamas.
vilkasin peiliin niin silmien ympärykset olis sopivan mustat valmiiksi.
No mitäs sinä oot puuhaillu viime yön?ei tarttis kun leikata hiukset pois niin olis kun fester addamas.
vilkasin peiliin niin silmien ympärykset olis sopivan mustat valmiiksi.
sitä samaa kun sinäki täällä kirjottamasi perusteella. hiuksiin ei vaan ole koskettu.No mitäs sinä oot puuhaillu viime yön?
Ehkä mä jätän ne yli viiskymppiset kuitenkin rauhaan.Ihan jees.
Anteeks, tää ei liity asiaan, mutta mulla lensi teet näppäimistölle kun mainoksena kuvasi päällä oli:
Deitti 50+ 50plusmatch
Deittisivusto 50+ ikäisille. Chattaa, deittaa ja löydä omasi!
Ja kuvan alla oli:
Laihdutusdieetit
Laihdutustuotteita kampanjahintaan! Se edullinen ja nopea verkkokauppa.
...eikös päätön ollut - tai näin olen antanut itseni tässä muutama runsahko sivunen takoperin ymmärtää - viimeisiä sienestysreissuja tekemässä ...löytyi ainakin ryypätkääpä- esiintymä, mikä on aina silloin tällöin ihan kivakin löydös !No mitäs sinä oot puuhaillu viime yön?
Kiitos...Kivat! Ja olet kaunis ja söpö muutenkin.
löytyi ainakin ryypätkääpä
Kyllä mä aina juon itseni kauniiksi ja muut mukaviksialkoholin tarkoitus on saada itsensä nopeasti siihen kuntoon et jaksaa muita kuunnella, ei kai sitä viinaa maun takia juoda.
Näkyyhän se. Liiankin hyvin. Miksi sää pelottelet?Eikö näy?
en mä taida nyt alkaa leikkaamaan. lähtee pian korvat samalla.Päätön laittaa sit kuvaa hiustenajon jälkeen?
Ny mää näkisin, että olet asian ytimessäNäkyyhän se. Liiankin hyvin. Miksi sää pelottelet?
Ai niin se Halloween.
Jaa sieniä. Sehän on kiva. Kyllähän niitä taitaa vielä kasvaa....eikös päätön ollut - tai näin olen antanut itseni tässä muutama runsahko sivunen takoperin ymmärtää - viimeisiä sienestysreissuja tekemässä ...löytyi ainakin ryypätkääpä- esiintymä, mikä on aina silloin tällöin ihan kivakin löydös !
Mä juon naiset kauniiksi.Kyllä mä aina juon itseni kauniiksi ja muut mukaviksi
Ei tämmöset pilipalijuhlat meinaa pysyä mielessä. No päätön on jo tehnyt oman osuutensa. Mitenhän mä pelotteilisin tienoota...Ny mää näkisin, että olet asian ytimessä
Aika usein on semmonen kahden sienilajin esiintymä, missä ryypätkääpä siellä myös naitatti...eikös päätön ollut - tai näin olen antanut itseni tässä muutama runsahko sivunen takoperin ymmärtää - viimeisiä sienestysreissuja tekemässä ...löytyi ainakin ryypätkääpä- esiintymä, mikä on aina silloin tällöin ihan kivakin löydös !
Mä juon kaikki muut kauniiks ja mukavaks, et ne pääsee mun kans samalle aaltopituudelle, koska mä oon valmiiks jo niin fabulous biatchKyllä mä aina juon itseni kauniiksi ja muut mukaviksi
ei näkyny.siellä myös naitatti
Et vaa muista.ei näkyny.
Ai oli. Taas missasin.en mä taida nyt alkaa leikkaamaan. lähtee pian korvat samalla.
viikko sitten tais kuitenki kuva olla näkyvillä muutaman tunnin.
No täytyypä käydä sienestämässä. Tuota jälkimmäistä en olekaan pitkään aikaan nauttinut. Millaisessa maastossa näitä sieniä esiintyy?Aika usein on semmonen kahden sienilajin esiintymä, missä ryypätkääpä siellä myös naitatti
en muistakkaan, mutta ei täällä ketään ole käynykkään.Et vaa muista.