Onkohan se sunnuntaina?onkos tänään se karkki vai kepponen päivä?
Onkohan se sunnuntaina?onkos tänään se karkki vai kepponen päivä?
No toki, ja pist sie mulle kans!
Laita sitten kun voit.
Ruutis???käväse, mää kävin jo aamupäivälle
tosin ei ollu purua vaan sentti lunta
On joku nakukuva. Pitää räpätä lisää kuvia kun niitä entisiä ei ole.No toki, ja pist sie mulle kans!
No miksei?ei me sit lähetä tänään soitteleen ovikelloja ilkosillaan ja kyseleen karkkeja, kepposet kyl osataan tehä. ja moi lispetti.
Kokeile ihmeessä ja kerro auttoikoAuttaskohan tähän silmää-kutittaa-ei-saa-raapia sama konsti ku tuoreen tatuoinnin kutinaan? Eli jos hakkais itseään ihan vaan kevyesti naamariin tuohon silmän ympäristöön
No ei sitä joka kerta, mutta näin joskus ees on kiva.Lispettilässä on näköjään mörköilty ihan urakalla.
Kiva kun jotkut viittii.
no sen verran että jää jalanjäljetRuutis???
ONKO TEILLÄ LUNTA!!!!!?
Lainatakseni yhden sanasepon sanontaa:On joku nakukuva. Pitää räpätä lisää kuvia kun niitä entisiä ei ole.
Mä kokeilisin ensin huuhtoa silmää bideesuihkun avulla.Kokeile ihmeessä ja kerro auttoiko
en ole ihte keksinyLainatakseni yhden sanasepon sanontaa:
Ikinä en ole ollut vääryyttä vastaan.
Tuoretta tavaraa se olla pittääOn joku nakukuva. Pitää räpätä lisää kuvia kun niitä entisiä ei ole.
...höpön höpöä siellä, parahin AaKoo *tuisäisäi* - kyllä säkin siellä vaan silloin tällöin pikkasesti keinuttelet lanteita ja vispaat notkeena, sen verta hyvää keinuttelevaa musaa säkin osat laittaa, mistä puolestaan mä/me täällä osataan kans olla iloisiaMeikäläisen nukkumaluukussa yleensä vallitsee hiljaisuus. Tykkään hiljaisuudesta.
Fami Routamisu ja Lispetti kyl tekevät kaikkensa tunkeakseen nukkumaluukkuni täyteen peffankeinuttelupoppia vaik mun peffani ei hirveesti keinu. Mutta olen iloinen heidän hyvistä yrityksistään.
Ei se minua haittaa yhtään.en ole ihte keksiny
Mä johki kolmeen asti. Välillä söin ja join.Päivää! Se olis nyt niin, että nukuin neljään. En edes osaa laskea, kuinka paljon eilem tuli otettua Mutta hiuksetkin lähti.
opeta mullekkin.Eilen osasin sittenkin juoda sopivasti. Pienissä sievissä..
Jostakin kohdin tavara on muuttunut runsaammaksi. Pitää alkaa pienentää. Eikä toi pizza ollu hyvä juttu.Tuoretta tavaraa se olla pittää
Pitää juoda maltillisesti. Ei ole kiire juoda lasia tyhjäksi.opeta mullekkin.