The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mäkin mietin ostanko punertavan vai lähelle omaa väriä niin sais sitten oma väri kasvaa takaisin eikä aina tulis/näkyis sitä tyvikasvua. Punertavaan kuitenkin ainakin nyt vielä päädyin.
Mulla ei ole lupa värjätä hiuksia :(

Lupauduin tyttären kaverille hius- ja meikkimalliksi muutaman viikon kuluttua. Viimeksi olin fantasiamallina ja mulle tuli sininen irokeesi

Päi ja vää.
Voi jestas miten nukutti. Poirotin jälkeen oikoselleen ja uni simmussa heti. Vissiin Nukkumasa löytää tänne paremmin kuin mun nukkumaluukkuun.
tännekin masa löysi jo seiskan kieppeillä eilen illalla. tänään vois kyl vaik tunnin myöhemmin tulla.
Masa ollut eilen kiireinen kun täälläkin taisi käydä mutta mulle ei sitten vissiin jäänyt enää tarpeeksi unihiekkaa kun ei kunnolla tainnuttanut vaikka lähellä olikin jo alkuillasta :D

Mä en tartte lihaksia kun mä osaan käyttää koneita.

Joku nurkkabaarissa aikanaan kysyi, että paljonko mä nostan penkiltä? Vastasin, et sopivalla tunkilla vaik kakskytä tonnia.
Keskustelu urheilullisuudestani päättyi siihen.
Multa kyseltiin jussina, että paljon mä kyykkään :D

Tunnin pääst pitäs olla valmis lähtöö. Tarvis ehkä vähä jotai ripsaria sutasta. Hiuksille jaksa tehä oikeestaa mitään. Laitoin ponnarille :D

• Tykkää
Reactions: famipala
tsuferaffi
Mä en tartte lihaksia kun mä osaan käyttää koneita.

Joku nurkkabaarissa aikanaan kysyi, että paljonko mä nostan penkiltä? Vastasin, et sopivalla tunkilla vaik kakskytä tonnia.
Keskustelu urheilullisuudestani päättyi siihen.
Penkistä nousee ainakin oma perse, ja jos tarpeeksi korotan ääntäni niin nousee varmasti kaikkien midenkin läsnäolijoiden persukset.

• Tykkää
Reactions: poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä