The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Maailmassa on hyvin vähän asioita joita mies voi tehdä mutta mitä naiset ei haluaisi. Yksi on ampiaisen nappaaminen sisällä. Toinen (nyt ei tule missään tärkeysjärjestyksessä) on hiiren ottaminen pois loukusta. Antakaa puolisoitten pitää edes ne kuvitteelliset pallit ja herättäkää vaikka ja antakaa miehen viedä se myyrä pois siitä loukusta. Toinen vaihtoehto on et näytätte että ette ihan oikeeasti tartte miestä mihinkään.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Maailmassa on hyvin vähän asioita joita mies voi tehdä mutta mitä naiset ei haluaisi. Yksi on ampiaisen nappaaminen sisällä. Toinen (nyt ei tule missään tärkeysjärjestyksessä) on hiiren ottaminen pois loukusta. Antakaa puolisoitten pitää edes ne kuvitteelliset pallit ja herättäkää vaikka ja antakaa miehen viedä se myyrä pois siitä loukusta. Toinen vaihtoehto on et näytätte että ette ihan oikeeasti tartte miestä mihinkään.
Mun mies nosta yli kaksisataakiloisen kiven päivässä huonolla tuurilla tuhat kertaa. Jos sitä sattuu nukuttamaan ennenkuin mua, niin kyllä mä varmaankin selviän yhdestä parisataa grammaisesta hiirenraadosta.

Reilua, eikös?

• Tykkää
Reactions: famipala
HAH!:sneaky:
Pääsimpä tosta hirviästä leivinpellistä eroon, nyt pystyy taas kirjoittaa.:love:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä