on, etkö ole koskaan maistanu ?Mä en ole vielä edes aloittanut.
Pitäis varmaan kaataa jo seuraava et pysyis perässä.
En oo muuten ikinä sitä kuravettä juonu, mistä laitoit kuvan Minnin ketjuun. Onks hyvää?
Nää on niin hyvii!!
En.on, etkö ole koskaan maistanu ?
eikö täällä enää muita ole. ei näytä olevan lapsista laulajiks.En.
Onks siinä jotakin viinaa?
Ei lopu täälläkään (kun niitä ei pahemmin juokaan) enkä ole sammunutkaanei nuo juomiset tälle illalle lopu. mutta fami on ainaki sammunu jo
No vastaava suomalainen sitten:harvemmin on niin huonoa musiikkia että tulee tippa linssiin. ei ihan heti muutenkaan.
Ai jaha. No en ole kyllä maistanut, ainakaan muistaakseni.
En tunne ylpeyttä että sodittiin. No kun en itse sotinu niin helpompaa kans kritisoida. niinkun aina. Jos tarttee sotia niin "count me as death"No vastaava suomalainen sitten:
Aakoo varmaan soittelis tän mennen tullen!
.No vastaava suomalainen sitten:
Aakoo varmaan soittelis tän mennen tullen!
En minäkään, mä olen vaan kova myötäelämään.En tunne ylpeyttä että sodittiin. No kun en itse sotinu niin helpompaa kans kritisoida. niinkun aina. Jos tarttee sotia niin "count me as deth"
.
Everything.pieni galluppi tähän väliin, mitä tekisit ystävän eteen/puolesta ?
Riippuu ystävästä. Saattaisin pilata oman maineeni tärkeän ihmisen puolesta, mutta en haluaisi satuttaa ketään viatonta ystäväni takia.pieni galluppi tähän väliin, mitä tekisit ystävän eteen/puolesta ?
En minäkään, mä olen vaan kova myötäelämään.
Nää on todella koskettavia piisejä. En voi koskaan tietää miltä se tuntuu, mutta se huokuu aika monesta asiasta, kuten näistä lauluista, ainakin mulle.
Lasten kustannuksella en mitään, (lukuunottamatta satunnaisia poissa oloja heidän luota, jos tarve vaatii tms.) muuten varmaan melkein mitä vain.pieni galluppi tähän väliin, mitä tekisit ystävän eteen/puolesta ?
todella hyvä vastaus.Riippuu ystävästä. Saattaisin pilata oman maineeni tärkeän ihmisen puolesta, mutta en haluaisi satuttaa ketään viatonta ystäväni takia.
kysymys oli niinkun oikeesti käytännössä.) muuten varmaan melkein mitä vain.
Riippuu varmaan asiastakin mikä silloin olisi kyseessä mutta yrittäisin auttaa tms mahdollisuuksieni mukaan.pieni galluppi tähän väliin, mitä tekisit ystävän eteen/puolesta ?