Ewwwww!Ai vittu niin, pitää ihan itse irrottaa toi raato loukusta kun mies nukkuu.
No en todellakan herätä! Se lähtee viideltä duuniin, mä saan lojua vaikka yhteentoista js huvittaa.Herätä ukko niin sitten se kuvittelee että hän on nyt silleen luolamies jne kun tekee tollasen asian naisen puolesta
Ei varmasti oikeesti valita, tuntee itsensä hyödylliseksi vaikka ei ikinä sitä sulle kerrokkaan. Herätät tietenkin.
Oi, pitkästä aikaa!
Hattaran kuvia Major.Mää rupeen hiljalleen menemään päiväunille, joten moro
Mun mies nosta yli kaksisataakiloisen kiven päivässä huonolla tuurilla tuhat kertaa. Jos sitä sattuu nukuttamaan ennenkuin mua, niin kyllä mä varmaankin selviän yhdestä parisataa grammaisesta hiirenraadosta.Maailmassa on hyvin vähän asioita joita mies voi tehdä mutta mitä naiset ei haluaisi. Yksi on ampiaisen nappaaminen sisällä. Toinen (nyt ei tule missään tärkeysjärjestyksessä) on hiiren ottaminen pois loukusta. Antakaa puolisoitten pitää edes ne kuvitteelliset pallit ja herättäkää vaikka ja antakaa miehen viedä se myyrä pois siitä loukusta. Toinen vaihtoehto on et näytätte että ette ihan oikeeasti tartte miestä mihinkään.
on, raato ei edes pure eikä kiipee kinttua pitkin.Mun mies nosta yli kaksisataakiloisen kiven päivässä huonolla tuurilla tuhat kertaa. Jos sitä sattuu nukuttamaan ennenkuin mua, niin kyllä mä varmaankin selviän yhdestä parisataa grammaisesta hiirenraadosta.
Reilua, eikös?
okNo en todellakan herätä! Se lähtee viideltä duuniin, mä saan lojua vaikka yhteentoista js huvittaa.
Joo ei ole pakko ymmärtää ja jotka ei ymmärrä niin sit ei vaan ymmärrä.Mun mies nosta yli kaksisataakiloisen kiven päivässä huonolla tuurilla tuhat kertaa. Jos sitä sattuu nukuttamaan ennenkuin mua, niin kyllä mä varmaankin selviän yhdestä parisataa grammaisesta hiirenraadosta.
Reilua, eikös?
Tuo oli vähän ylitsemenevää. Sori kuitenkin jos aiheutin sinulle mielipahaa.Kehtaakohan mennä ihan yksikseen röökille? Entä, jos hirveä kaurisuros tai mäyrämöyrimys hyökkää kimppuun?