mä ammun tämän maan suur-riistaa enkä pienempiä syö.Luulin että sää tykkäät riistaruuista
mä ammun tämän maan suur-riistaa enkä pienempiä syö.Luulin että sää tykkäät riistaruuista
Millä siitä pääsee eroon?Keuhkokuume on todennäköisempi nyt
Syökö ne banaaniakin?Katos vaan Mintulle kelepaa chilituorejuusto ja ei, en antanut sitä kisulle, likka vaan hyppäs syliin ja alkoi nuolemaan juustoa rasiasta. Onneksi nyt on mietoja nuo tuorejuustot.
Se kannattaa ottaa lääkärin kanssa puheeksi että testataan jne. Sitähän ei paranneta vaan vain hidastetaan lopettamalla tupakanpoltto. Tosin monella tupakanpolttajalla elimistö on korjannut itestään tätä happivajautta tuottamalla enemmän punasoluja. Se on lähinnä oire eikä hyvä juttu jos tupakkaa polttavalla kaverilla on MM hiihtäjien tasoset hemoglobiinit. Itekkin pitää lopettaa tupakanpoltto. Muutaman kerran aikaisemminkin olen jo lopettanut että sepä ei oikeesti kummempi homma olekkaan. Lopettaminen. Ei ole, jokainenhan voi joka aamu "lopettaa" tupakanpolton ja aamutupakkien jälkeen, vannoa että huomenna se oikeesti lopetetaan. Lopettaminen on helppoa. Kuka arvaa mikä ei ole helppoa?Keuhkoahtaumatauti ois aikalailla persiistä vaikkakin hyvin todennäköinen.
Oikeilla antibiooteilla ja levollaMillä siitä pääsee eroon?
mene nyt sinne lääkäriin äläkä kysele.Millä siitä pääsee eroon?
Eikä murea jänispaisti mukamas kelpaa?mä ammun tämän maan suur-riistaa enkä pienempiä syö.
Ei oo ollu banaania, niin eipä oo voinnu kokkeilla syövätkö. Tiiä vaikka söisivätkin.Syökö ne banaaniakin?
myin haulikot pois vuosia sitten, kiväärit jäi ja pysyy. mutta ei niillä rusakoita ammuta, tai ampuu jos jaksasa kytätä kylmässä. mä en viitti.Eikä murea jänispaisti mukamas kelpaa?
Aika nipo, et sitten vissiin syö niitä kuivattuja oraviakaanmä ammun tämän maan suur-riistaa enkä pienempiä syö.
Se kannattaa ottaa lääkärin kanssa puheeksi että testataan jne. Sitähän ei paranneta vaan vain hidastetaan lopettamalla tupakanpoltto. Tosin monella tupakanpolttajalla elimistö on korjannut itestään tätä happivajautta tuottamalla enemmän punasoluja. Se on lähinnä oire eikä hyvä juttu jos tupakkaa polttavalla kaverilla on MM hiihtäjien tasoset hemoglobiinit. Itekkin pitää lopettaa tupakanpoltto. Muutaman kerran aikaisemminkin olen jo lopettanut että sepä ei oikeesti kummempi homma olekkaan. Lopettaminen. Ei ole, jokainenhan voi joka aamu "lopettaa" tupakanpolton ja aamutupakkien jälkeen, vannoa että huomenna se oikeesti lopetetaan. Lopettaminen on helppoa. Kuka arvaa mikä ei ole helppoa?
Jees. Nyt meen tupakille
Lopetan kyllä. Joskus. En huomenna. En ensi viikolla. En joulukuussa, tammikuusta en olekkaan niin varma. Ehkä ensi vuonna.
Täydellisen lopettamisen sijaan, siis että se pitää- vaikeuteen liittyen olen vähentänyt, ihan paljon sanotaan näin nyt. No ennen meni keskimäärin 1,5 askia päivässä. Töissä meni kaks-viisi askia päivässä ja vapaalla vähemmän. Nyt sama suhde jatkuu et vapaapäivinä saatan polttaa joskus en yhtään. yleensä 4-8 max ihan. Töissä menee (työpäivästä riippuen ja en meinaa "fiilistä" vaan työtehtäviä päivän sisällä) 10 - 60 savuketta.
ei syö.Ei oo ollu banaania, niin eipä oo voinnu kokkeilla syövätkö. Tiiä vaikka söisivätkin.
Oot vaan huono ampujamyin haulikot pois vuosia sitten, kiväärit jäi ja pysyy. mutta ei niillä rusakoita ammuta, tai ampuu jos jaksasa kytätä kylmässä. mä en viitti.
Menen, heti kun ehdin.mene nyt sinne lääkäriin äläkä kysele.
tai ei ihan nyt mutta heti kun pääset.
Sä ilmeisesti haluat sairaalahoitoon muutamaks paiväks tai viikoks.Yyyhh. Mä poltan päivässä kahdesta korkeintan viiteentoista savuketta. Normipäivänä menee noin kuusi. Ja jos iitä pitää tinkiä, taidan jättää menemättä...
Ja just siks ei huvta edes mennä läkäriin kun siitä kuitenkin ekaksi urputtavat.
PEIJAISET!!Tuli muuten just saalis taas. Tsihih.
Ei kyllä tekisi pahaa.Sä ilmeisesti haluat sairaalahoitoon muutamaks paiväks tai viikoks.
Herätä ukko niin sitten se kuvittelee että hän on nyt silleen luolamies jne kun tekee tollasen asian naisen puolestaAi vittu niin, pitää ihan itse irrottaa toi raato loukusta kun mies nukkuu.
Ethän vaan käytä hanskoja ja pese käsiä raadon irrotuksen jälkeenAi vittu niin, pitää ihan itse irrottaa toi raato loukusta kun mies nukkuu.
Mutta arbuusia syö!ei syö.