Täällä kanssa puulämmitteinen taloNo meillä on JO 19, kotiutuessa oli huimat plus kolmetoista astetta.
Vettä veden kanssajuu, kyllä tämä vedelläkin maistuu.
onko samaa vaivaa kun aikasemminkin ?Mulla on vissiin joku kuolemantauti. Teen ihan mitä vaan, niin pulssi nousee hetkessä sataankahteenkymmeneen.
Käsittämätöntä!
Hengästytkö myös helposti?Mulla on vissiin joku kuolemantauti. Teen ihan mitä vaan, niin pulssi nousee hetkessä sataankahteenkymmeneen.
Käsittämätöntä!
En tiä. Enää ei satu, ainoastaan hengästyttää ja pulssi nousee liikaa.onko samaa vaivaa kun aikasemminkin ?
ettei vaan olis mikään sydänpussin tai lihaksen tulehdus.
Mä olen koko ajan hengästynyt. Ja pihisen.Hengästytkö myös helposti?
menet muuten heti alkuviikolla tai saa risua.En tiä. Enää ei satu, ainoastaan hengästyttää ja pulssi nousee liikaa.
Ja menen kyllä lääkäriin kunhan tää tyhmä työkausi loppuu.
Suosittelen pikasempaa käyntiä tohtorilla, saattaapi olla keuhkokuumeen alkua tai peräti jo sitä.En tiä. Enää ei satu, ainoastaan hengästyttää ja pulssi nousee liikaa.
Ja menen kyllä lääkäriin kunhan tää tyhmä työkausi loppuu.
Sun pitäis muistaa että risu on mulle enemmänkin palkintomenet muuten heti alkuviikolla tai saa risua.
Kauhkokuume on mahdollinen mut moisen selätän omin päin. Ehkä.Suosittelen pikasempaa käyntiä tohtorilla, saattaapi olla keuhkokuumeen alkua tai peräti jo sitä.
katos lispetti aikaa, auto on kuitenkin vuoden-65 kuosissa.omituista mutta silti.
Stressi, valvominen, alkoholi tai näiden yhdistelmät aiheuttaa kyllä noitakin oireita. Tai ei siis valvominen vaan unenpuute.Mä olen koko ajan hengästynyt. Ja pihisen.
Kauhkokuume on mahdollinen mut moisen selätän omin päin. Ehkä.
Emmää urheile, könkkäsin ihan hissuksiin saunaltakin takaisin talolle.Älä perkele urheile, mene sinne lääkäriin.
varttiml meni piälle yhyreksän. Just olin kirjottamasa sitä.katos lispetti aikaa, auto on kuitenkin vuoden-65 kuosissa.
Keuhkoahtaumatauti ois aikalailla persiistä vaikkakin hyvin todennäköinen.
Luulin että sää tykkäät riistaruuista
on siellä aina ne muutamat harvat, mutta ei noin vanhalla teknologialla. afx oli tehtaan tekemiä, tai fodilla holman & moodyn.Päätön,
Ei taida Alastaros tollasii olla?