Hiiripataa huomennaOikeat pellit tällä kertaa. Oli hiukka viileä kun kotiuduttiin kahden hotelliyön jälkeen...
(ja kolme potraa hiirtä loukoissa)
Voihan sitä pelti kiinnikkin täällä hillua, kysy vaikka päättömältämä siis viihdyn seeurassanne kunnes saan pellit kiinni.
Iltaa siis!
Ei mun tarvitse. Me ollaan sitä tehty yhtä aikaakin jo vuosia sitten.Voihan sitä pelti kiinnikkin täällä hillua, kysy vaikka päättömältä
Sanoinkin että "voi" enkä "tarvitsee"Ei mun tarvitse. Me ollaan sitä tehty yhtä aikaakin jo vuosia sitten.
Hiiripataa huomenna
mä sain just pullon tyhjäks ja olen kännissä. avaan toisen että pysyn kanssa.Mä haen vielä olusen, väsyttää muttei uneta.
*kippis* siis!mä sain just pullon tyhjäks ja olen kännissä. avaan toisen että pysyn kanssa.
Mulla vähän noita molempia ja kello on vasta kymmenenMä haen vielä olusen, väsyttää muttei uneta.
Papan kämpässä on ehkä hiukkaverta lämpimämpää kuin meillä
Ja mulla kutittaa korva, ei persnoroa.
Hitaampi tahti kuitenkin kuin viimeksi? kö ko?mä sain just pullon tyhjäks ja olen kännissä. avaan toisen että pysyn kanssa.
No meillä on JO 19, kotiutuessa oli huimat plus kolmetoista astetta.22 astetta
no nyt on vähänparempia aineita käytössä. ei näitä kolmea juo.Hitaampi tahti kuitenkin kuin viimeksi? kö ko?
Ai jaano nyt on vähänparempia aineita käytössä. ei näitä kolmea juo.
juu, kyllä tämä vedelläkin maistuu.Mulla on jo vettä ainakin välillä.