Nukkuuha ne yölläEi passaa ny ku on nappulat kotona....
Nukkuuha ne yölläEi passaa ny ku on nappulat kotona....
Mä en usko tuohon täällä (ostin huomisellekin kun tänään piti ottaa vaan muutama ja kaupat kiinni) mutta huomenna voi olla toisin, tosin siwa on yllättävän lähelläminäki pelkään että loppuu juomiset liian aikasin.
Mie en tykännytKarpalo-kinuski mehukeitto :-x
Sä oot liian vähän nykyään täälläJa noissa ketjuissa mua ei koskaan muisteta.
älä vaihda nikkiä niin usein.Ja noissa ketjuissa mua ei koskaan muisteta.
Mä olen käynyt täällä melkein 15v. ajan.Sä oot liian vähän nykyään täällä
Noniinno. Toi nuorempi vaan tuppaa heräilee ja kömpii mun sänkyyn.Nukkuuha ne yöllä
Pisimmillään ollut sama nikki n. 2v.älä vaihda nikkiä niin usein.
Maistui aika oudolle, huh.Mie en tykännyt
Nii mullakiPisimmillään ollut sama nikki n. 2v.
Ameriikkalainen kekrijuhla suomennettuna.
Mikä on halkoviinipäivä
Joku kirkollinen juttuko?
Katoin sitä kaupassa mut jätin ostamatta ku oli joku kevytjuttuKarpalo-kinuski mehukeitto :-x
Mitä, etkö sää käynynnäkää alkossa?minäki pelkään että loppuu juomiset liian aikasin.
Mulla on ihan jouluinen fiilis. Hittoko tässä kaupungissa ole mettää lähellä, takuulla aion käydä nyhväsemässä jostain semmmsen metrin mittasen joulukuusen kotia. Mul ei oo ikinä ollu omaa joulukuusta, ja haluan semmosen pienen.
Ja gölgiä haluan Ja piparitaikinaa. Onneks puolikas tykkää pipareista, niin saa leipoa niitä eikä mee tuotokset roskiin. Eikä tuu ahmittua koko taikinaa.
*vetäsee vakavaks ja piilottaa drinksun selän taa*Huomenna on vainajien muistopäivä, ei mikään kekkalointipäivä.
Ei todellakaan saa. Istutaan melua tuottamatta hiljaa jalat ristissä ja kiristellään nutturaa ja virkataan*vetäsee vakavaks ja piilottaa drinksun selän taa*
Niin! Huomennakaan ei juoda!!
kävin mutta silti ja varastoihin en koske.Mitä, etkö sää käynynnäkää alkossa?
Mä 10vMä olen käynyt täällä melkein 15v. ajan.
Minuun ei vaikuta kirkolliset jutut.Huomenna on vainajien muistopäivä, ei mikään kekkalointipäivä.
Mistä noita kuvia löytää?
Miun täytyy tulla pois tuolta kuvien joukosta.
Sinäkin noin vähän aikaa.Mä 10v
alkuun tosin harmaana
Raaka piparitaikina . Kuin mie en oo tuota herkkua muistanut. Tahtoo heti . Kiitos muistutuksesta .Mulla on ihan jouluinen fiilis. Hittoko tässä kaupungissa ole mettää lähellä, takuulla aion käydä nyhväsemässä jostain semmmsen metrin mittasen joulukuusen kotia. Mul ei oo ikinä ollu omaa joulukuusta, ja haluan semmosen pienen.
Ja gölgiä haluan Ja piparitaikinaa. Onneks puolikas tykkää pipareista, niin saa leipoa niitä eikä mee tuotokset roskiin. Eikä tuu ahmittua koko taikinaa.