The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olipas hommaa saaha nuo pallerot maskiin.:D Huhhuh!
Jospa nyt rentoutuis, pallerot palailevat vasta vaille ysi.
*kirmaa innolla paarikaapille*

En mä tänään niitä kuvia kyllä jaksa latailla koneelle. Huomenna laitan ja näytän.:)

Sussiunatkoon muuten mikä sotku me tehtiin täällä vain muutamissa tunneissa.:eek:

Mulla on ihan jouluinen fiilis. Hittoko tässä kaupungissa ole mettää lähellä, takuulla aion käydä nyhväsemässä jostain semmmsen metrin mittasen joulukuusen kotia. Mul ei oo ikinä ollu omaa joulukuusta, ja haluan semmosen pienen.
Ja gölgiä haluan :love: Ja piparitaikinaa. Onneks puolikas tykkää pipareista, niin saa leipoa niitä eikä mee tuotokset roskiin. Eikä tuu ahmittua koko taikinaa.

Mulla on ihan jouluinen fiilis. Hittoko tässä kaupungissa ole mettää lähellä, takuulla aion käydä nyhväsemässä jostain semmmsen metrin mittasen joulukuusen kotia. Mul ei oo ikinä ollu omaa joulukuusta, ja haluan semmosen pienen.
Ja gölgiä haluan :love: Ja piparitaikinaa. Onneks puolikas tykkää pipareista, niin saa leipoa niitä eikä mee tuotokset roskiin. Eikä tuu ahmittua koko taikinaa.
Raaka piparitaikina :eek:. Kuin mie en oo tuota herkkua muistanut. Tahtoo heti :p. Kiitos muistutuksesta :love:.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä