Anu Saagim ei vaikuta kovin mukavalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai kamala että oli raskasta katottavaa koko jakso! Järkyttyneenä katsoin tätä näiden kahden sankarin "vieraanvaraisuutta". Hyi hemmetti mitä porukkaa! Sääliksi kävi Mariaa, voin kuvitella että on ajoittain ollut raskas olo niiden seurassa.

Aivan kaamea ämmä tuo Anu. Ja Riston pisteet ropisi perskuleen äkkiä alas, kun kattoo vaan vieressä kun akka kohtelee vierasta kuin palvelijaa. Hyi helvetti mitä porukkaa. Eipä ollu tuosta Ristostakaan ennen minkäänlaista mielikuvaa millainen ihminen on, mutta nyt ei voi muuta sanoa kuin HYI. Sietäisi molempien hävetä. Ei vieraita jumalauta noin kohdella!

Onneksi katsoin ko. jakson jälkeen Jutta Gustafsbergin luona vierailun ja sai jälleen hengähtää. Jutasta mielikuvat muuttuivatkin ihan toiseen, pehmeämpään ja miellyttävämpään suuntaan.

Ai kamala että oli raskasta katottavaa koko jakso! Järkyttyneenä katsoin tätä näiden kahden sankarin "vieraanvaraisuutta". Hyi hemmetti mitä porukkaa! Sääliksi kävi Mariaa, voin kuvitella että on ajoittain ollut raskas olo niiden seurassa.

Aivan kaamea ämmä tuo Anu. Ja Riston pisteet ropisi perskuleen äkkiä alas, kun kattoo vaan vieressä kun akka kohtelee vierasta kuin palvelijaa. Hyi helvetti mitä porukkaa. Eipä ollu tuosta Ristostakaan ennen minkäänlaista mielikuvaa millainen ihminen on, mutta nyt ei voi muuta sanoa kuin HYI. Sietäisi molempien hävetä. Ei vieraita jumalauta noin kohdella!

Onneksi katsoin ko. jakson jälkeen Jutta Gustafsbergin luona vierailun ja sai jälleen hengähtää. Jutasta mielikuvat muuttuivatkin ihan toiseen, pehmeämpään ja miellyttävämpään suuntaan.

Samaa mieltä. Tuli lähinnä joku psykopaattipariskunta mieleen huonosta elokuvasta tms. Kalseita moukkia.
Ratialla taitaa olla joku fobia äidistään.

Joo mä kans ihmettelin tota RistiMattia, että miks se komppaa Anua. Tiedän että oma mieheni ei ikinä olis tolleen messissä jos tolleen käyttäytyisin, vaikka kuinka onkin aina mun puolella. Tulis aika äkkiä ja äänekkäästi käsky pitää turpa kiinni.

Jutta on minun mielestä ollut aina ihana ihminen.:)
Sellainen pehmeä, ystävällinen ja mukava. Ei ole julkisuus noussut hänellä hattuun.

Ja Anusta....hmm...en katsonut tuota ohjelmaa, mutta katsoin sen kohdan BB:sta, missä Anu sotki Andyn taulun. En tykännyt.
Anu on ihanan pirtsakka ja nätti, mutta käytöstavoissa voisi olla hiukan parantamisen varaa.
On käynyt mielessä, että provoaako hän tarkoituksella, jotta saisi lisää huomiota ja viihdearvoa. Tuntuu ainakin toimivan jos näin.

Ei siinä mitään tyhmää ole. Mutta en käyttäytyisi noin kuin Anu alunperinkään. Jos käyttäytyy noin ja puoliso käskee olla hiljaa, olisi varmaan ihan hyvä sitten ollakin hiljaa.

No se sen äijä oli selvästi tottunut anuun. Mulla vaan särähti toi sun mieheni käskee mun olla hiljaa. Melko varmasti jos se ristomatti olis ärähtänyt anulle niin siitä olis syttynyt sota minkä se tiesi että se haviää joka ainoa kerta.

No se sen äijä oli selvästi tottunut anuun. Mulla vaan särähti toi sun mieheni käskee mun olla hiljaa. Melko varmasti jos se ristomatti olis ärähtänyt anulle niin siitä olis syttynyt sota minkä se tiesi että se haviää joka ainoa kerta.
No minulla ei herännyt minkäänlaista kunnioitusta tuota RistoMattia kohtaan koska hän tuossa osallistui kiusaamiseen olemalla hiljaa ja myöntelemällä. Eikä oikeastaan herännyt myötätuntokaan häntä kohtaan, vaikka joutuu olla Anun kanssa. Itsepä on valinnut ja tuohon jäänyt.

Ei siinä mitään tyhmää ole. Mutta en käyttäytyisi noin kuin Anu alunperinkään. Jos käyttäytyy noin ja puoliso käskee olla hiljaa, olisi varmaan ihan hyvä sitten ollakin hiljaa.
Omien kokemuksien perusteella venäläisten ja virolaisten tyyliin kuuluu, että omien puolta pidetään, kaikesta huolimatta.:)

Ehkä Anu on tartuttanut tuon ominaisuuden Ristoon.

Oksettavaa toi tollanen mollaaminen ja koko ajan omille solvauksilleen hihitteleminen, ihan kuin kestohymy ja hihittely jotenkin pehmittäisi sanomisia. "Sä näytät hirveeltä hihihih mut mä en vaikka mulla on verkkarit hihi koska nää on hhihihi muotia iiih".

Hyi saatana. Mäkin ajattelin joskus, että kyseinen nainen tykkää vaan vähän hörkkiä ja olla kärkäs, mutta kyllä se varmaan ihan oikeasti luonteeltaan on vaan ilkeä ja ylemmyydentuntoinen.

• Tykkää
Reactions: Peyote

Tiedän luultavasti mitä tarkoitat. Sun mies on varmaan samanlainen kuin mun, jos hänen täytyy oikeasti sanoa, että turpa kiinni niin silloin on jo tosi kyseessä ja oikeasti kannattaa olla hiljaa.

• Tykkää
Reactions: Peyote
On aina ollut aikas itsekäs nainen.

Lisäksi perus-slaavilainen lastenhoitomentaliteetti:
Just oli lehtijuttua kun hän totesi "nii, mummo hoiti lapseni kun paahdoin maailmalla ja kyllä harmittaa kun mummo on tullu rakkaammaksi lapselle kuin minä, yhyy..."

No minulla ei herännyt minkäänlaista kunnioitusta tuota RistoMattia kohtaan koska hän tuossa osallistui kiusaamiseen olemalla hiljaa ja myöntelemällä. Eikä oikeastaan herännyt myötätuntokaan häntä kohtaan, vaikka joutuu olla Anun kanssa. Itsepä on valinnut ja tuohon jäänyt.
Näin. Jos Risto on niin tossun alla ettei Anulle uskalla sanoa vastaan, niin olisi edes voinut Marialle jollain tavalla myötätuntoaan osoittaa. Nyt Risto vain näytti sisimpänsä ja oli yhtälailla mukana siinä touhussa.

Ei tuo mikään ihme ole. Yleensäkin ulkoisesti kauniit voivat olla muita kohtaan kuinka törkeitä tahansa, koska ulkonäön takia heillä kuitenkin riittää perässäroikkujia ja toiveiden täyttäjiä.

Ilkeimmät tietämäni ihmiset ovat kaikki ulkoisesti kauniita. Ja samalla hieman hitaita, koska he eivät tajua, että kaikki heille palveluksia tarjoavat tuntemattomat miehet kärkkyvät seksiä vastalahjaksi, eivätkä ihan noin vaan hyvää hyvyyttään tarjoudu kuljettamaan muuttokuormaa tai tekemään harjoitustehtäviä näiden ulkoisesti kauniiden naisten puolesta.

Yhteistyössä