Anu Saagim ei vaikuta kovin mukavalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta olis ihan kauheeta jos mua kohtaa noin "hyökättäs" ei tuota käytöstä voi millään "mediapersoonalla" puolustella. Vittumainen akka jolla ei ole tilannetajua yhtään.

En oo koskaan ymmärtänyt pinnallisia huomiohutsukoita, tämä saagim kuuluu juuri siihen kategoriaan.
Voishan sen ohjelman vilkasta. Viime viikolla katoin Teuvo-jakson. Teuvo on symppis vaikka onkin mikä on.
Musta Barbaarista näin vain loppua.
Palander-jaksosta näin vain puolet, mutta se riitti, ällöttävä tapaus, pinnallisuuden multihuipentuma ja feikki juppi koko äijä. Voi vaimoparkaa.
Mitäs muita niitä jo on tullut? Ai niin Jutta. Jutta on tosi kiva.. aito ihminen, sen huomasi heti.

Siltä naiselta puuttuvat käytöstavat. Sanoo, että tykkää puhua suoraan, mutta tuollainen ivallinen tyyli sanoa asiat on vain tökeröä käytöstä. Taitaa olla lopulta aika epävarma itsestään, kuten koulukiusaajat. Ikää vain on 53 vee..

Kuvitteleekohan Saagim olevansa joku kova muija.. Madonnan kaltainen persoona?
Tuntuu että pahoja harhaluuloja sillä täytyy olla itsestään.
Selvästi onneton ja huonoitsetuntoinen ihminen.

Kuvitteleekohan Saagim olevansa joku kova muija.. Madonnan kaltainen persoona?
Tuntuu että pahoja harhaluuloja sillä täytyy olla itsestään.
Selvästi onneton ja huonoitsetuntoinen ihminen.

Ei hän nyt paljon sen kummempi töksäyttelijä ole, kuin naiset yleensä. Hän vain töksäyttelee lehtien palstoilla. Samantyyppisiä ajatuksia pyörii lähes kaikkien nuorten ja nuorekkaiden naisten päänupeissa.

Eikö jossain naistenlehdessä ollut, että ovat yhdessä enää taloudellisista syistä. Ero tulisi ristomatille niin kalliiksi, että pysyvät yhdessä. Näin muistelisin.

Eikö jossain naistenlehdessä ollut, että ovat yhdessä enää taloudellisista syistä. Ero tulisi ristomatille niin kalliiksi, että pysyvät yhdessä. Näin muistelisin.
Selittää ehkä osaltaan anun katkeruuden.
Ja tuskin on ensimmäinen suomalainen mies, joka pettynyt näihin viron ihmeisiin. Valitettavasti miehet vain ovat niin kyr***sä vietävissä, että eivät kiimassa osaa ajatella järkevästi.

Ja tuskin on ensimmäinen suomalainen mies, joka pettynyt näihin viron ihmeisiin. Valitettavasti miehet vain ovat niin kyr***sä vietävissä, että eivät kiimassa osaa ajatella järkevästi.

Itse en erityisemmin tykkää virolaisesta meiningistä, vaikka pakolaispolitiikassa ovatkin parempia. Liikaa pikkumaista ja pikkutuhmaa, samalla aika konservatiivia porukkaa.

Liettua on baltianmaista ehkä onnistunein kokonaisuutena.

Minusta Anu on niin kaunis ja ryhdikäs ja hienosti säilynyt, että tekee kauhean ristiriidan tuollainen käytös. Kun on niin kaunis, ihmettelen, miksi on niin ilkeä. Tuon näköisestä naisesta olisi niin helppo pitää, jos ei tarkoituksella olisi ilkeä. Pienet töksäyttelyt voisi ohittaa vaikka.

Minusta Anu on niin kaunis ja ryhdikäs ja hienosti säilynyt, että tekee kauhean ristiriidan tuollainen käytös. Kun on niin kaunis, ihmettelen, miksi on niin ilkeä. Tuon näköisestä naisesta olisi niin helppo pitää, jos ei tarkoituksella olisi ilkeä. Pienet töksäyttelyt voisi ohittaa vaikka.
Onko rumista ihmisistä sitten vaikeampi pitää kuin kauniista? :confused:

Onko rumista ihmisistä sitten vaikeampi pitää kuin kauniista? :confused:
Arvasin että joku tarttuu tähän... En tarkoittanut sitä sillätavalla. Ehkä enemmänkin niin, että miellyttävä ulkonäkö kyllä vaikuttaa ihmisten suhtautumiseen noin keskimäärin. Ja kun noin kaunis ihminen on tarkoituksella hyvin ilkeä, se antaa hänestä epävarman kuvan ja siinä on semmoinen ristiriita, miksi noin kaunis aikuinen nainen on epävarma. En tiedä osaanko selittää. Tarkoitin kuitenkin lähinnä sellaista, että keskimäärin ihmisten on helpompi pitää kauniista ihmisistä, olen näin lukenut.

Itse kyllä ajattelen, että mitä kivempi ihminen on ja mitä enemmän ihmistä tuntee, sitä enemmän hänessä näkee kaunista.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Arvasin että joku tarttuu tähän... En tarkoittanut sitä sillätavalla. Ehkä enemmänkin niin, että miellyttävä ulkonäkö kyllä vaikuttaa ihmisten suhtautumiseen noin keskimäärin. Ja kun noin kaunis ihminen on tarkoituksella hyvin ilkeä, se antaa hänestä epävarman kuvan ja siinä on semmoinen ristiriita, miksi noin kaunis aikuinen nainen on epävarma. En tiedä osaanko selittää. Tarkoitin kuitenkin lähinnä sellaista, että keskimäärin ihmisten on helpompi pitää kauniista ihmisistä, olen näin lukenut.

Itse kyllä ajattelen, että mitä kivempi ihminen on ja mitä enemmän ihmistä tuntee, sitä enemmän hänessä näkee kaunista.
Ok, kiva että selvensit ajatuksiasi :)

Mun mielestä paljon useemmin se jota kaikki pitää kauniina on todella ilkeä ja vittumainen. Se kun on täynnä itteään ja toinen ilkeä on sitten nää jotka pyrkii pätemään älyllään ja halveksuu muita mut etenkin niitä joita ne pitää tosi tyhminä.

Mun mielestä paljon useemmin se jota kaikki pitää kauniina on todella ilkeä ja vittumainen. Se kun on täynnä itteään ja toinen ilkeä on sitten nää jotka pyrkii pätemään älyllään ja halveksuu muita mut etenkin niitä joita ne pitää tosi tyhminä.
Samaa mieltä. Niillä nousee helposti se keltanen neste hattuu, kun luulevat olevansa jotain pelkän ulkonäkönsä perusteella.

No, kyllä suurinpiirtein kaikki nuoret naiset tekevät Saagim-tyylisiä torjuntoja. Onhan se toki shokeeraavaa, kun niiden kautta rakennetaan julkisuuskuvaa. Kauneusleikkausten suhteen olen Saagimin kanssa samoilla linjoilla: niitä voisi käyttää enemmän ja valtio voisi osallistua niiden kustannuksiin silloin kun susiruma ihminen voidaan korjata. Ei varmaan menisi yhteinen kassa miinukselle.

No, kyllä suurinpiirtein kaikki nuoret naiset tekevät Saagim-tyylisiä torjuntoja. Onhan se toki shokeeraavaa, kun niiden kautta rakennetaan julkisuuskuvaa. Kauneusleikkausten suhteen olen Saagimin kanssa samoilla linjoilla: niitä voisi käyttää enemmän ja valtio voisi osallistua niiden kustannuksiin silloin kun susiruma ihminen voidaan korjata. Ei varmaan menisi yhteinen kassa miinukselle.
Minä taas en ymmärrä, miksi kenenkään pitäisi mennä kauneusleikkaukseen ja vielä että verorahoista menisi. Huh. Ei se että ihminen leikellään ole mitään korjaamista. Pitäisi korjata ennemminkin sellainen luulo, että kellään olis velvollisuutta näyttää ns. kauniilta.

Mulla tuli ihan sama mieleen. Peyote on ihan älyttömän ennakkoluuloinen.
Yritin selittää mitä tarkoitin. En tarkoitranut että itseäni kiinnostaisi kuka on "nätti" tai ei ole, jos tutustun ihmiseen, vaan sitä, että yleisesti kauniina pidetyt ihmiset saavat asioita helpommin ja heistä pidetään helpommin, noin keskimäärin. En tarkoittanut että sellainen on hienoa tai oikein tai että sellaiseen pitäisi mennä mukaan.

Jos Anu ei olisi nätti, niin ei hän pääsisi edes mihinkään antamaan noita lausuntojaan. Ei ketään kiinnostaisi, mitä hän on mieltä. Eikä hän varmaan olisi kukaan tunnettu, eikä varmaan naimisissa koko RistoMatin kanssa.

Ja voi jopa olla, että hänellä ei olisi kyseisiin lausuntoihin mitään tarvettakaan.

Tuskinpa niiden suhde seksiin perustuu. On teillä omituiset kuvitelmat erilaisista ihmissuhteista. Nuohan asuu eri maissakin. Tuskin ovat koskaan saman katon alla edes eläneet.

Yhteistyössä