mitä mustista nikeistä tulee mieleen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan samanlainen asenne on joillain harmaillakin.
Ei nyt takerruttaisi taas tähän vastakkain asetteluun, jooko? Faktahan on se, että kun kenenkään toisen käyttäytymiseen ei voi suoraan vaikuttaa, niin itse voi kuitenkin koettaa olla kaikille kiva, eikö vaan? (Äläkä nyt ota tätä liian henkilökohtaisesti, ei tämä ole erityisesti just sulle tarkoitettu, vaan ihan yleisesti kaikille.) Loppupelissä se sitkeä mukavana oleminen yleensä kantaa hedelmää ja vaikuttaa yleiseen ilmapiiriin positiivisesti.
 
Ei nyt takerruttaisi taas tähän vastakkain asetteluun, jooko? Faktahan on se, että kun kenenkään toisen käyttäytymiseen ei voi suoraan vaikuttaa, niin itse voi kuitenkin koettaa olla kaikille kiva, eikö vaan? (Äläkä nyt ota tätä liian henkilökohtaisesti, ei tämä ole erityisesti just sulle tarkoitettu, vaan ihan yleisesti kaikille.) Loppupelissä se sitkeä mukavana oleminen yleensä kantaa hedelmää ja vaikuttaa yleiseen ilmapiiriin positiivisesti.
Kyllä täällä koetetaankin olla kaikille kivoja. Mutta milä järki jos toinen silti vaan haukkuu? Ok, nyt alkaa Peyote on kiva kaikille kampanja. Katotaan auttaako.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei palstalla onnistu olla kaikille kiva, kun täällä on porukkaa jotka saattaa vetää herneen nenään vaikka vaan eriävästä mielipiteestä.
Eikä tarvitse edes olla eri mieltä, kun joku lukee rivien välistä jotain ihan omaa eikä vaan tajua mitä tarkoitat ja rupee jankkaamaan jotain ihan omiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja famipala
Ei palstalla onnistu olla kaikille kiva, kun täällä on porukkaa jotka saattaa vetää herneen nenään vaikka vaan eriävästä mielipiteestä.
Eikä tarvitse edes olla eri mieltä, kun joku lukee rivien välistä jotain ihan omaa eikä vaan tajua mitä tarkoitat ja rupee jankkaamaan jotain ihan omiaan.
Kyllä me olemme jatkossa kaikille kivoja. :) minä ainakin pyydän anteeksi nyt kaikilta kaikkea. Anteeksi. Olette kaikki ihania ihmisiä. Harmaat etenkin.:X3:

Tästä tulee uusi suosikkihymiöni:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Ei palstalla onnistu olla kaikille kiva, kun täällä on porukkaa jotka saattaa vetää herneen nenään vaikka vaan eriävästä mielipiteestä.
Eikä tarvitse edes olla eri mieltä, kun joku lukee rivien välistä jotain ihan omaa eikä vaan tajua mitä tarkoitat ja rupee jankkaamaan jotain ihan omiaan.
Miksei sitten vaan voi jättää huomiotta? Sitähän ne provot nimittäin haluaa, että ne huomataan.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Miksei sitten vaan voi jättää huomiotta? Sitähän ne provot nimittäin haluaa, että ne huomataan.
Aika usein jätänkin. Joskus jossain ketjussa valitettiinkin, että Ciervo ei vastaa. :D

Mutta siis tuota tapahtuu ihan "normaalissa" keskustelussakin, eli aluksi keskustellaan sovussa kunnes toinen ymmärtää jotain miten haluaa, lukee rivien välistä tai loukkaantuu jostain mielipiteestäni.
Voi tosin olla, että ilmaisen itseäni vaan niin huonosti, että siksi vastapuoli ymmärtää kirjoittamani asian ihan toisin kuin tarkoitettu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja famipala
Pessimisti
Aika usein jätänkin. Joskus jossain ketjussa valitettiinkin, että Ciervo ei vastaa. :D

Mutta siis tuota tapahtuu ihan "normaalissa" keskustelussakin, eli aluksi keskustellaan sovussa kunnes toinen ymmärtää jotain miten haluaa, lukee rivien välistä tai loukkaantuu jostain mielipiteestäni.
Voi tosin olla, että ilmaisen itseäni vaan niin huonosti, että siksi vastapuoli ymmärtää kirjoittamani asian ihan toisin kuin tarkoitettu.
Jotkut ihmiset on myös taitavia ymmärtämään tahallaan väärin, jotta saa konfliktin aikaiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.:X3:
Tätäkö tämä sun "Olen kaikille kiva" kampanja on? Sarkasmia ja piilovittuilua? Mä hain ihan normaalia asiallisuutta, en mitään erikoisuuksia. En muutenkaan ymmärrä, miksi vastailet mulle tuohon tyyliin, kun olen kyllä pyrkinyt olemaan sinne päin ihan asiallinen ja hyvässä hengessä miettinyt, miten saataisiin tästä palstasta mukavampi.
 
vierailija
mustat nikit klikkeinä nuolemassa toisiaan, harmaina sitten haukutaan, kun ei ole mustana pokkaa kuin lipsuttaa. Lipslipslips. Mä taas en harmaile että pääsisin haukkumaan, voin tehdä sen mustana.
 
vierailija
Kaksi palstalaista mustaa istuskelivat yleisessä saunassa. Saunaan tuli myös harmaa.
– Minäpäs olen taikuri, harmaa sanoi.
– No, näytäpä jokin temppu, sanoi yksi palstalaisista mustista.
– Mene tuohon lattialle kontilleen.
Palstalainen musta meni ja harmaa tuli hänen taakseen.
– Tunnetko sormen perseessäsi?
– Tunnen.
– TADAA! huudahti harmaa ja veti kätensä esiin selkänsä takaa.
 
Kylläpäs jotakuta hirveesti harmittaa, että jotkut kirjoittavat ihan nimimerkillä.

Väite siitä, että harmaana puskista huutelu jotenkin parantaisi keskustelupalstan laatua on ihan täyttä paskaa.
Harvat harrastepalstani ovat semmoisia, että kirjautumatta ei tosiaankaan kirjoiteta.

Niinpä jos vastakirjautunut nimimerkki ”sohvaperuna” kysyy neuvoa hilavitkuttimeen liittyvään ongelmaan ja samalla kertoo olevansa vasta- alkaja, niin hän saa ihan asiallisia vastauksia.
Ensin hänelle vastaa ”lörtsy” joka on lukenut hilavitkuttimia koskevan kirjan.
Seuraavaksi hänelle vastaa ”spuge” joka käyttää hilavitkuttimia työkseen.
Jos neuvot ei osu ihan kohdalleen, niin hyvällä tuurilla ne käy oikaisemassa ”pätkis”, joka on kirjoittanut hilavitkuttimista kuusi oppikirjaa.
Kaikki eivät tosiaankaan tunne ”spugea” tai ”pätkistä” henkilökohtaisesti, mutta meriittinsä ja referenssinsä ovat tiedossa. Ja kaikki mielipiteet tosiaankaan eivät ole samanarvoisia. ”Spugen” ja ”Pätkiksen” faktat ovat painavampia kuin tuntemattoman huutelijan arvailu.

Jos kyseessä olisi 2+ niin ketjussa olisi sata vastausta seuraavasti:
vierailija: vähäks sä oot tyhmä mun mummonikin osaa käyttää hilavitkutinta
vierailija: mamut varastaa sen hilavitkuttimen kuitenkin
vierailija: ja vitun suvakkipellet vaan halaa puita
vierailija: mä en sit oo toi vierailija vaan se joka vastas tolle toiselle vierailijalle
vierailija: spuge on homo
vierailija: mikä on hilavitkutin
vierailija: mä haen popcornia
vierailija: ja mä haen kaljaa
vierailija: vitun dokut
vierailija:...

Olis varmaan huomattava laadun parannus?
 

Yhteistyössä