Anu Saagim ei vaikuta kovin mukavalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peyote

Tunnettu jäsen
02.05.2015
3 522
562
113
Olen aina ajatellut, että hän antaa niitä lausuntojaan pilke silmäkulmassa tai että ne on jotain tokaisuja ja että hän onkin ehkä oikeasti mukava ja että hänellä on vaan tapana töksäytellä.

Nyt lehdissä on siitä yökyläohjelmasta, missä ilkeilee ihan täysillä Maria Veitolalle. Varmaan aika yksinäinen tunne kun menee toisen kotiin ja käsketään häipyä ja arvostellaan ulkonäköä ja vaatteita. Tulee vissiin tänään se ohjelma kolmoselta, meinaattekos katsoa?

Ajattelin katsoa. Tykkäsin siitä musta barbaarin jaksosta kun se jimmy vaan on niin älyttömän ihana tyyppi. Inhoan maria veitolaa koska se pitää itseään jotenkin liian älykkäänä ja vittuilee sillä ja sen naama on todella ärsyttävä noidan naama. Anu saagim ei ärsytä mua yhtään ja ymmärrän sen huumorin kun se sotki andyn taulun.

Ajattelin katsoa. Tykkäsin siitä musta barbaarin jaksosta kun se jimmy vaan on niin älyttömän ihana tyyppi. Inhoan maria veitolaa koska se pitää itseään jotenkin liian älykkäänä ja vittuilee sillä ja sen naama on todella ärsyttävä noidan naama. Anu saagim ei ärsytä mua yhtään ja ymmärrän sen huumorin kun se sotki andyn taulun.
Mun on kyl vaikee ymmärtää minkään taulun sotkemisia, vaikka olis minkälainen taulu. Toisen tekemään ei mennä lisäilemään, toisten vaatteista ei länkytetä, toisen naamasta ei avauduta. Vain pyydettäessä näin saa tehdä.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
En tiedä, mutta sitä oon miettinyt, että mahtaako se olla Ratian kanssa muunkin kuin rahan takia?
Mä taas mietin, että RistoMatti vaikuttaa ihan söpöltä vanhemmalta sedältä, että onko sen pakko olla tommosen naisen kanssa, joka ei ole kiva ja jota sen nyt täytyy totella. En ymmärrä. Taiteilija tarttee puolison, joka osaa pitää huolta.

Mäkin joskus pidin sitä sellasena hauskana, piristävänä tyyppinä, mutta viimeaikoina muuttunut vähän mielikuva.
En kyllä ole sen tarkemmin perehtynyt, mutta mitä on jotain otsikoita nähnyt, niin vaikuttaa aika niljakkeelta.

Mun mielestä on ihan ok töksäyttää jotain vaikka suomalaisista naisista (ne on olleet ihan hupaisia juttuja), mutta yksittäisestä henkilöstä ei.

Mäkin joskus pidin sitä sellasena hauskana, piristävänä tyyppinä, mutta viimeaikoina muuttunut vähän mielikuva.
En kyllä ole sen tarkemmin perehtynyt, mutta mitä on jotain otsikoita nähnyt, niin vaikuttaa aika niljakkeelta.

Mun mielestä on ihan ok töksäyttää jotain vaikka suomalaisista naisista (ne on olleet ihan hupaisia juttuja), mutta yksittäisestä henkilöstä ei.
Niinpä. Joku stereotypia ei loukkaa yksilöä sillä tavalla. Siittä oli ihan videotakin missä Anu kertoi että tahallaan oli Marialle ilkeä, koska Marialla on hänen mielestään huono itsetunto.

Mun on kyl vaikee ymmärtää minkään taulun sotkemisia, vaikka olis minkälainen taulu. Toisen tekemään ei mennä lisäilemään, toisten vaatteista ei länkytetä, toisen naamasta ei avauduta. Vain pyydettäessä näin saa tehdä.

Taas tää länkyttäminen....Anun teko oli ajattelematon mut jos marianne ei olis laulanut niin ei andy olis mitään edes huomannut. Se numero minkä se siitä nosti oli ihan käsittämätön. Mä uskon että anu vittuilu marian sen takia koska maria vittuilee aina ja se miten vittumainen se oli vaikka anette olzonille on ihan oikein että se saa joskus takasin ja tajuaa että sitä vihataan paljon.

Niinpä. Joku stereotypia ei loukkaa yksilöä sillä tavalla. Siittä oli ihan videotakin missä Anu kertoi että tahallaan oli Marialle ilkeä, koska Marialla on hänen mielestään huono itsetunto.

Ööh, mikähän logiikka tuossa nyt on?
Jos jollain on huono itsetunto, niin "normaali" ihminen haluaa ennemminkin nostattaa sitä eikä näe siinä jotain tilaisuutta lytätä lytättyä.
Kuulostaa aika sairaalta ajatustavalta.

Mistähän hänen oma tarve nostaa itseään ylemmäs sitten johtuu.. :D

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Taas tää länkyttäminen....Anun teko oli ajattelematon mut jos marianne ei olis laulanut niin ei andy olis mitään edes huomannut. Se numero minkä se siitä nosti oli ihan käsittämätön. Mä uskon että anu vittuilu marian sen takia koska maria vittuilee aina ja se miten vittumainen se oli vaikka anette olzonille on ihan oikein että se saa joskus takasin ja tajuaa että sitä vihataan paljon.
Mä en tiedä tuosta Mariasta millainen hän on. Mutta hän tuli Anun kotiin... Olisi voinut olla ihan vaan peruskohtelias.

Mä en tiedä tuosta Mariasta millainen hän on. Mutta hän tuli Anun kotiin... Olisi voinut olla ihan vaan peruskohtelias.

Mun mielestä se on enemmän niin että sen vierailijan pitää osata käyttäytyä. Jos se maria ärsyttää valmiiks ja kun tietää sen asenteen niin en mä yhtään ihmettele. Maria pitää anua tyhmänä vaikkei sano sitä. Jotkut sanoo ja se on tavallaan parempi.

Mun mielestä se on enemmän niin että sen vierailijan pitää osata käyttäytyä. Jos se maria ärsyttää valmiiks ja kun tietää sen asenteen niin en mä yhtään ihmettele. Maria pitää anua tyhmänä vaikkei sano sitä. Jotkut sanoo ja se on tavallaan parempi.

Mistä sen tietää pitääkö tyhmänä? En mä usko, kun se menee toisen kotiin, niin kyllä se kai haluaa oikeasti niiden kanssa juttuun tulla.
Ymmärrän sitten, jos ohjelman katsottuani näen, että Maria jotenkin aloittaa tuon, mutta en kyllä usko.

Tuntuu, että viime vuosina emäntä ei ole saanut mitään aikaiseksi (onko töissä vielä missään), ja siksi ei ole juuri kiinnostanut mediaa. Näin ollen, tasaisin väliajoin keksii jonkun loukkaavan kommentin joko suomalaisista yleensä tai jostain yksittäisestä ihmisestä, jolloin lehdet taas muistavat kirjoittaa hänestä.
Eli eiköhän nuokin haukkumiset olleet ihan käsikirjoitettu juttu, jotta Anu saisi nuoremmilta kanssasisariltaan edes vähän palstatilaa.

Ei uskossa oleminen tarkoita sitä että pitää tehdä joku katumusharjoitus aina kun joku heittää jotain randomeita raamatunkohtia vaikkei edes ymmärrä mihin ne liittyy.

Aivan! Meillä luterilaisessa kirkossa on semmoset jännät kymmenen käskyä ja ne on niinkun semmosen uskon peruspilareita. Kahdeksas niistä oli tuo mainitsemani. Mutta hellareilla on vissiin ihan muut käskyt.

Yhteistyössä