On. Eikä etusivulla muutenkaan tapahdu päivän aikana oikein mitään.Onko tää ihan kestojuttu, että etuaivulta 90% aloituksista on mamupaskaa?
Siitä asti kun maahantulotulva alko Lapissa niin palstalla on ollut mamumesoamista 5...10 alotusta koko ajan etusivulla. Muuten palstalla on ollu uudistuksen jälkeen todella hiljasta.Onko tää ihan kestojuttu, että etuaivulta 90% aloituksista on mamupaskaa?
Mulle on tullut syksyinen nostalgiamielenkiinto alkaa taas palstailla, mut ku ei tääl tapahu mittää ton mamumesoamisen lomassa. Onko ruokahaastetta? Jos tulee niin osallistun.
Olen herännyt jo seiskan aikaanPäivää, lumipesu unikeoille
kirahvi kokeili tehdä ruokahaasteen muutama viikko sitten, mutta ei siihen muita osallstunu kun minä. muut ei ehtiny mukaan.Onko tää ihan kestojuttu, että etuaivulta 90% aloituksista on mamupaskaa?
Mulle on tullut syksyinen nostalgiamielenkiinto alkaa taas palstailla, mut ku ei tääl tapahu mittää ton mamumesoamisen lomassa. Onko ruokahaastetta? Jos tulee niin osallistun.
Tossa sulle hyvä profiilikuva
Ei nuo ruokahaasteetkaan tunnu kiinnostavan enää oikein ketäänkirahvi kokeili tehdä ruokahaasteen muutama viikko sitten, mutta ei siihen muita osallstunu kun minä. muut ei ehtiny mukaan.
Ei tuolla isolla puolella viitti mitään fiksua edes yrittää aloittaa, kun kaikki hukkuu mamupaskaan.Ei nuo ruokahaasteetkaan tunnu kiinnostavan enää oikein ketään
Joskus saattaa olla joku mielenkiintoinen ketju olla mutta harvemmin ja tosiaan kun uusia aloituksia ei pahemmin tule.Jahas, jahas. Okei. No ehkä mä sitten.käyn täällä ketjussa katselemas juttuja.
Huh kello on vasta noin ja jalat jo muusina ku oon ollu käyttämättä hissiä ja juossu nää 9krs talot ylös alas. Minullakin on ehkä perse kesällä 3016.
Niinpä tai jotkut harmaat pilaa muuten vaan huvikseen ketjujaEi tuolla isolla puolella viitti mitään fiksua edes yrittää aloittaa, kun kaikki hukkuu mamupaskaan.
ei näköjään. ennemmin kiljutaan mamua ja suvakkia. tai sitten tollasia väsyneitä pettynen palstailjan ruikutusketjuja.Ei nuo ruokahaasteetkaan tunnu kiinnostavan enää oikein ketään
Mikäs oli aiheei näköjään. ennemmin kiljutaan mamua ja suvakkia. tai sitten tollasia väsyneitä pettynen palstailjan ruikutusketjuja.
ei edes silkka vttuilua. mä sentää sain aikaseks pienellä ärsytyksellä aikoinaan tuon sivumäärän helposti muutamassa tunnissa.
Keksiväinen ja ehtiväinen lapsiÄh, en tiedä kuinka lapseni onnistui, mutta meinas mennä sälekaihtimet rikki. Jäi sillain poikittain jumiin. Jouduin avaamaan koko ikkunan saadakseni sen irti. Saakeli.
Röökitkin loppu. Pitäisköhän lopettaa..
Toi Antti Tuisku on jännä, kun se yhtäkkiä teki niin onnistuneen imagomuutoksen ja on nyt mieleen vähän kaikenlaisille kuuntelijoille. Voin kuvitella että sen keikoilla on varmaan hauskaa oikeesti!Aina välillä on päivä tai pari, kun palstalla on suht. rauhallista ja niitä mamu-alotuksia on vaan muutama. Sit tää massapostaava mamuhullu taas intoitui ja kunnostautui jatkamaan mamuilua.
Katoin muuten eilen Vain elämää Sannin jakson, Pave Maijanen on ihana. Ja olin tosi yllättynyt, kun Antti Tuisku veti niin hauskasti sen karmeen kamalan biisin. Alko oikein hymyilyttää ko se veti niin tunteella.
Tänään vois olla reipas ja öö... tehdä jotain järkevää. Ainaki budjetoida rahat jotenkin fiksusti, täyttää tarhalappuja ja ehkä siivota.
No nyt on tuuletusikkunankin sälkkärit paskana. Ei mee kokonaan alas, 5cm jää rakoa alareunaan. Voi jumalauta nyt oikeesti. Toi kakara ei kyl saa viikkorahaa mm. ikinä.Keksiväinen ja ehtiväinen lapsi
Mä tykkään Antista, ja se on ihan yllättävän monipuolinen tyyppi kun esittää muiden biisejä. Ja se on myös viihdyttävä, semmonen hassu. Lähetäänkö joskus keikalle? Haluaisin mennä kattoon myös SillanpäätäToi Antti Tuisku on jännä, kun se yhtäkkiä teki niin onnistuneen imagomuutoksen ja on nyt mieleen vähän kaikenlaisille kuuntelijoille. Voin kuvitella että sen keikoilla on varmaan hauskaa oikeesti!
Onks kaikkien lokaatiossa pakkasta? Musta on ihanaa kun pikkupakkanen tuoksuu ihan saunalta, kuumalta keitolta ja ehkä pikkuiselta hömpsyltäkin.