The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Eihä täst meinaa tulla mittää.:cautious:
Mun piti kuunnella musaa ja sätätä, mutta täältä löyty vielä hirviä kuittiläjä!:cautious:
 
Ainiin, mun päivän pahin shokki oli hammasröntgenissä käynti: Eivät sitten voineet etukäteen mainita, että lävistykset ja korvakorut on pakko ottaa pois sen ajaksi. Luojan kiitos sain ne omin voimin irti, ko edelliskerralla nenäkorun irrottamiseen vaadittiin pihdit. Mut sit en meinannutkaan saada niitä enää takas.. Yhen korviksen jouduin kotona vaihtamaan erilaiseen, ko en saanu sitä vanhaa enää kii :cry:


Ja sit on huutava vääryys, että maailmaan syntyy ihmisiä, jotka osaa sekä laulaa että ne näyttää hyvältä. Ja sit oon mää, tämmönen raakkuva makkara. Tasan ei mee nallekarkit.
 
Ainiin, mun päivän pahin shokki oli hammasröntgenissä käynti: Eivät sitten voineet etukäteen mainita, että lävistykset ja korvakorut on pakko ottaa pois sen ajaksi. Luojan kiitos sain ne omin voimin irti, ko edelliskerralla nenäkorun irrottamiseen vaadittiin pihdit. Mut sit en meinannutkaan saada niitä enää takas.. Yhen korviksen jouduin kotona vaihtamaan erilaiseen, ko en saanu sitä vanhaa enää kii :cry:
Ööö.. tottakai rontgenissä pitää poistaa kaikki metalliset esineet.. Tuliko oikeasti uutena asiana?
No onneksi ei tarttenut polttoleikata mitään nenärenkaita yms :D

No et tiennyt, nyt tiedät tästä eteenpäin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä