Oikein, kuri on oltavaTässä meidän pihapiirissä on ihan tarpeeks noita vapaankasvatuksen tuloksia. Mä en halua lapsistani samanlaisia.
Oikein, kuri on oltavaTässä meidän pihapiirissä on ihan tarpeeks noita vapaankasvatuksen tuloksia. Mä en halua lapsistani samanlaisia.
no en mä ihan tuota epäillykkään.meillä lapset tekee jotain muuta, kuin istuu telkkarin edessä 24/7.
mun mielenkiinto loppu ajat sitten. tai hermot.Yllättävänkin kauan
menit vielä takasin.Yllättävänkin kauan
No kun tuli hälyjä mutta enää en mene kun asiani tein selväksi vaikka niitä kuinka tulismenit vielä takasin.
Niin niitä on täälläkin. Tuntuu ettei joillain ole minkäänlaisia sääntöjä ollenkaan lähes missään.Tässä meidän pihapiirissä on ihan tarpeeks noita vapaankasvatuksen tuloksia. Mä en halua lapsistani samanlaisia.
Täytyy kuitenkin jossain vaiheessa kurkata miten siellä jatketaan vai jatketaankomenit vielä takasin.
niillä on helppo mässäillä toisessa ketjussa kun siellä ei kaikki näe koko juttua ja saadaan syyllistettyä toiset ihmiset.kommentti vietiin täältä johonkin toiseen ketjuun
Mua ainakin vituttais jos joku vastaava mun kommentti revittäis muualle irti asiayhteydestään, jolloin sen sanoman sisältö voisi tarkoittaa aivan jotain muuta, kuin sillä on alunperin tarkoitettu.Jotenkin vaan oli mun mielestä tyhmää että tibiksen kommentti vietiin täältä johonkin toiseen ketjuun. Mun mielestä oli vielä sellainen suht henkilökohtainen juttu mutta voihan olla ettei tibis ajattelis samalla tavalla.
Niinhän se on ja varmasti on ennenkin samaa tapahtunut mutta vois silti hetken miettiä mitä kirjoituksessa on.niillä on helppo mässäillä toisessa ketjussa kun siellä ei kaikki näe koko juttua ja saadaan syyllistettyä toiset ihmiset.
No kyllä muakin.Mua ainakin vituttais jos joku vastaava mun kommentti revittäis muualle irti asiayhteydestään, jolloin sen sanoman sisältö voisi tarkoittaa aivan jotain muuta, kuin sillä on alunperin tarkoitettu.
Emmä meinannukaa. Mut meillä tuo nuorempi ei muuta tekiskää nii pakko rajoittaa..no en mä ihan tuota epäillykkään.
Hyvää päivää sinullekkinMoikka!
Pikainen pyrhdys,oon eri koneella kuin oma ja en osaa tätä kunnolla käyttää kun tässä ei hiirtä eikä toi sormella liikuteltava juttu toimi tai sitten en osaa käyttä sitä.Ei mlla itllkään hiirtä ole mutta se sormijuttu sentäs toimi tosin kuin tässä.
En mä nyt pysty kun just aletaan syömäänKuka hakis kaupasta mulle jäätelöö?
Mitä mömmikselle kuuluu?Hyvää päivää sinullekkin
Bien, graciasMitä mömmikselle kuuluu?