Tervetuloa takaisin
Hilippa! tuohon PAS kysymykseen täytyy omakohtaisesta kokemuksesta sanoa, että vaihtelee TODELLA paljon paikoittain. Laskin nimittäin, että Naistenklinikalla sulatuksiin kuoli 50% mun alkioista
Ja sitten kun vaihdettiin kesällä yksityiselle niin heidän laskennallinen prosenttimäärä on yli 90% mitkä heillä selviää sulatuksesta, koska on jotain uudempaa pakastamisen huipputekniikkaa.
Ilmeisesti naistenklinikalla käytetään jotain vanhaa pakastustekniikkaa, ja mun nykyisen klinikan mukaan se on erittäin huono blastoille erityisesti. Noh ilmankos se naikkarin pakastimen viiminen, mikä oli blasto, ei selvinnyt sulatuksesta siellä...
Viljonkka jee sun limis, wau! mä olen itse miettinyt, että se voi kai elää aikalailla se paksuus eri kierroissa. Mullakin kun sitä ongelmaa oli yhdessä vaiheessa, mutta sitten parani klinikkaa vaihtaessa. Tsemppiä siirtoon <3
Lottaisen masulle pikaista paranemista! aika samoissa olet kun minä. Mulla kerättiin 13 munasolua (15 rakkulaa). Niistä saatiin 5 blastoa, joista 2 kuudennen päivän hitaampaa blastoa. Tuntui eka todella pieneltä määrältä tuo, varsinkin kun naikkarilla mulla tuoresiirron jälkeen meni muistaakseni 12 vielä pakkaseen. Mutt ne olikin 2 päiväisiä. Mulla dextralla oli kaikki 10 hedelmöittynyttä hengissä vielä kolmantena päivänä, mutta sen jälkeen se kato kävi.
Toivotaan hurjan hyvää blasto saldoa!