• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No sitten suosittelen sen naapurin Ritusen kanssa seurustelemista ja illan istumista viiniputelin ja herkkutapaksien kanssa :)...tulee samalla sitä sielunkin ravintoa ja pitkää ikää, kun kuuntelet kokemuksen syvää rintaääntä :)
Ritu lähti vuoristoon lemmenlomalle. Jospa hän nyt saa semmosen seksisuhteen aikaseksi :D

Eikä tässä mitään hätää ole, mä viihdyn oikein hyvin itsekseni. Nautin siitä että saan olla ihan kaikessa rauhassa epäsosiaalinen. Ehkä sitten jaksaa taas ukkokultaa ja ipanoita koko talven.
 
Ritu lähti vuoristoon lemmenlomalle. Jospa hän nyt saa semmosen seksisuhteen aikaseksi :D

Eikä tässä mitään hätää ole, mä viihdyn oikein hyvin itsekseni. Nautin siitä että saan olla ihan kaikessa rauhassa epäsosiaalinen. Ehkä sitten jaksaa taas ukkokultaa ja ipanoita koko talven.
Etkös sää päivällä todennu, että rietastelit viskipullon kanssa viimeyönä
 
Ritu lähti vuoristoon lemmenlomalle. Jospa hän nyt saa semmosen seksisuhteen aikaseksi :D

Eikä tässä mitään hätää ole, mä viihdyn oikein hyvin itsekseni. Nautin siitä että saan olla ihan kaikessa rauhassa epäsosiaalinen. Ehkä sitten jaksaa taas ukkokultaa ja ipanoita koko talven.
Vuoristoilma tekeekin omia taikojaan:rolleyes::D...enkä sitä epäile ollenkaan, ettetkö viihtyisi mainiosti omassa rauhassasikin, onhan sekin luxusta :)...mutta banaanit ja rinkelit saat nyt laittaa pannaan ja ihan luvan kanssa ja huolella keskityt nautiskelemaan paikallisista herkkuantimista :)

...sitä ei tarvihe tulla läpinäkyvänä takaisin:barefoot:
 
Vuoristoilma tekeekin omia taikojaan:rolleyes::D...enkä sitä epäile ollenkaan, ettetkö viihtyisi mainiosti omassa rauhassasikin, onhan sekin luxusta :)...mutta banaanit ja rinkelit saat nyt laittaa pannaan ja ihan luvan kanssa ja huolella keskityt nautiskelemaan paikallisista herkkuantimista :)

...sitä ei tarvihe tulla läpinäkyvänä takaisin:barefoot:
Koskaan ei voi olla liian laiha eikä liian rikas

(y)
 
...eihän vaan niistä allergialääkkeistä tule päänsärkyä sivuoireina?..No, elä pitkään siellä kärvistele moisessa kurjuudessa vaan käy juttelemassa lääkärin kanssa tilanteesta - josko sieltä tulis sitten kunnon lääkkeetkin *halaaruttaan*
Ei vissiin onneks, mutta ne ei kokonaan auta kun homeessa kyse ei oikeestaan oo allergiasta vaan ne oikeesti erittää myrkkyjä. Mä oon varmaan altistunut jotenkin jossain vaiheessa. Aiemmin mä olin syksyisin koko ajan tosi kipeä, oli koko aika flunssaa, mutta allergialäkkeet on kuitenkin vähän auttaneet. Onneksi kotona on ihan hyvä hengitysilma, jos johonkin homeiseen taloon menee niin tulee just tällänen järkyttävä päänsärky.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä