• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tässä yksinolossa on semmonen huono puoli, että kun ei tartte huolehtia kenenkään syömisestä se tuppaa unohtumaan. Eilen söin banaanin ja tänään oon syönyt rinkelin. Ei oo nälkä.
 
No nyt on hyvä tämän kattis- akkasen olla :)....kyllä se sauna vaan on <3...ja villasukat <3!

Vaan nyt olis sitten himotkin päällänsä:barefoot:....mun rupes ihan hirveesti haluttamaan glögiä :). Olinkin tässä ihan tohkeissani, kun kaupasta bongasin nyt jo tuota herkkua, mutta pääkkönen ei sitten näemmä ollut toiminnassa ollenkaan, kun menin ja tassuttelin sujuvasti vain ohi eikä mukaan tarttunut glögin glögiä(n)

Noooh....kärvistelenpä sitten olossani ja maksimoin sitä nautinnon määrää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Tässä yksinolossa on semmonen huono puoli, että kun ei tartte huolehtia kenenkään syömisestä se tuppaa unohtumaan. Eilen söin banaanin ja tänään oon syönyt rinkelin. Ei oo nälkä.
Poishuonoa - siehän oot ressukka siellä kaaakana vallan puutoksissas*halaaruttaan*...

...ja kun tota sun ruokahaarukkaakin kattoo, niin entisestään vaan näemmä korostuu tuo sun puutostilas:oops::barefoot:....että tuota milloinkas se misteri oli sinne kaahaamassa ja korjaamassa tilannetta...?
 
Mä voin keksiä Kaisin kisuille uusia nimiä. Meidän perheessä ollaan hyviä siinä. Edesmenneitä ovat mm. Örnö, Mörö, Uuno, Heluna ja Konna jne. Nykyään on Nyyrikki ja äitin kissa sai nimekseen Äpätti :rolleyes: Mun seuraavan elukan nimi tulee olemaan Kuuno.
Meidän mummelit on Tiuhti ja Viuhti. Varsin omaperäistä mutta ne on tulleet taloon kun kakarat oli Muumi-iässä
 
Poishuonoa - siehän oot ressukka siellä kaaakana vallan puutoksissas*halaaruttaan*...

...ja kun tota sun ruokahaarukkaakin kattoo, niin entisestään vaan näemmä korostuu tuo sun puutostilas:oops::barefoot:....että tuota milloinkas se misteri oli sinne kaahaamassa ja korjaamassa tilannetta...?
Eipä siitä tiiä millon saapuu vai saapuuko. Tän hetken suunnitelmien mukaan torstaina, mutta ne suunnitelmat voi muuttua moneen kertaan. Mun täytyy tulla kotiin ensi viikonloppuna, tällä kertaa on duunit siinä tilanteessa ettei kykene olemaan pitkän pitkää lomaa pois
 
Poishuonoa - siehän oot ressukka siellä kaaakana vallan puutoksissas*halaaruttaan*...

...ja kun tota sun ruokahaarukkaakin kattoo, niin entisestään vaan näemmä korostuu tuo sun puutostilas:oops::barefoot:....että tuota milloinkas se misteri oli sinne kaahaamassa ja korjaamassa tilannetta...?
Kun misteri saapuu, niin Pitsillä enerkiankulutus lisääntyy sillai, et sit täytyy välillä syödäkin. Semmoinen ittensä korjaava ongelma on toi.
 
Mulla on ihan mielettömän kipee pää.:confused:
Syön syksyllä allergialääkkeitä sen takia että ulkoilma on täynnä homeita. Käytiin eilen metsässä. Mä luulin yöllä että kuolen päänsärkyyn. Sellainen päänsärky, että tuntuu kuin olis saapas tungettu päähän molemmista sieraimista.:cry: Särkylääkkeet ei oikein auta.
 
Harvemmin määkään saan yksin syötyä, mut onneks oli viikonloppuvieraana semmonen ruoanystävä, et oli pakkoki tehä ruokaa. Tehtiin tomaattista kasviskeittoa (kikherneitä, punaisia linssejä, kukkakaalia, sipulia, valkosipulia ja fenkolia ym). Vähän mozzarellaa ja parmesania sekaan niin ah.
 
Kun misteri saapuu, niin Pitsillä enerkiankulutus lisääntyy sillai, et sit täytyy välillä syödäkin. Semmoinen ittensä korjaava ongelma on toi.
Tätähän mä ajoin takaakin :)...kerrassaan onhan toi jo melkoista rääkkäystä, kun vaan poskibanaaneilla ja reikäsillä rinkeleillä toinen kituuttaa menemään paremman puutteessa....parempi ois, että misteri kiikuttas ittensä letteineen kaikkineen yhteisen sangriakannun ääreen, jotta kotokamaralle sitten palautuu entistä säpäkämpi tiiminvetäjämme :)!
 
Eipä siitä tiiä millon saapuu vai saapuuko. Tän hetken suunnitelmien mukaan torstaina, mutta ne suunnitelmat voi muuttua moneen kertaan. Mun täytyy tulla kotiin ensi viikonloppuna, tällä kertaa on duunit siinä tilanteessa ettei kykene olemaan pitkän pitkää lomaa pois
No sitten suosittelen sen naapurin Ritusen kanssa seurustelemista ja illan istumista viiniputelin ja herkkutapaksien kanssa :)...tulee samalla sitä sielunkin ravintoa ja pitkää ikää, kun kuuntelet kokemuksen syvää rintaääntä :)
 
Mulla on ihan mielettömän kipee pää.:confused:
Syön syksyllä allergialääkkeitä sen takia että ulkoilma on täynnä homeita. Käytiin eilen metsässä. Mä luulin yöllä että kuolen päänsärkyyn. Sellainen päänsärky, että tuntuu kuin olis saapas tungettu päähän molemmista sieraimista.:cry: Särkylääkkeet ei oikein auta.
...eihän vaan niistä allergialääkkeistä tule päänsärkyä sivuoireina?..No, elä pitkään siellä kärvistele moisessa kurjuudessa vaan käy juttelemassa lääkärin kanssa tilanteesta - josko sieltä tulis sitten kunnon lääkkeetkin *halaaruttaan*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä