The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenii!

Mä olen vaihteeksi miettinyt ainakin pari tuntia yöllä hereilläollessani ton zinzinoherran mielenliikkeitä.

Se tuli viimein duuniin, ajeli konetta kolme päivää tuntiliksalla ja sit lopulta, kun oikein tivattiin, että aikooko se asentaa sen pläntin mikä ois asennettavissa, totesi ettei taida. Vaan lähtee käymään kotona. Ja tulee sunnuntai-illalla takaisin.

Jäbä on kertaluonteisesti tienannut puolentoista tonnin sijoituksella seitsemänsataa euroa ja kaupannut niitä kahvinlitkuja aktiivisesti neljä kukautta. Tulee ihan jumalaton tuntipalkka! Ja sekin tappiollinen.

Ja sit ois yhden, kahden päivän työ mistä saa reilun tonnin ja ei kiinnosta.

Millaistahan aivopesua ne siellä toteuttavat?
 
Sitä on siis irstailtu :D

Mää tässä mietin, että lähtiskös ehtoollisviinille kirkkoon
Ilmeisesti on näin päässyt käymään. Yksin ja selvinpäin menin nukkumaan ja tolleen heräsin

Oon joskus miettinyt että pitäs käydä katsomassa ihan mielenkiinnosta minkälainen on katolinen jumalanpalvelus, mutta varmaan sytyn tuleen jo ovella kun olen pakana
 
Niin paljon, että kohta lähdetään uimaan. Mulla on jo kämppä ojennuksessa, pyykit korjattuna, astianpesukone päällä ja vuodevaatteet tuulettumassa. Vastako sitä heräillään, paheksun.
Inhottavaa pirteyttä ja aktiivisuutta havaittavissa. Paheksun. Mä olen istunut pari tuntia yöpuvussa, litkinyt jokusen litran kahvia ja harkinnut fillarilenkkiä mutta se on vielä suunnitteluvaiheessa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä