Jos mä olisin mies, kasvattaisin napaan saakka ulottuvat parran. Luonnollisesti se ois letillä.
Kunhan kerroin. En tiä, mistä se mieleeni putkahti.
Jos mä olisin mies, kasvattaisin napaan saakka ulottuvat parran. Luonnollisesti se ois letillä.
Jutellaan levottomia, ryypätään ja siihen päälle musaaHmmm...pitäisköhän meidän ottaa joku musa-teema-ilta? *innostuu ihan*
Jos valitaan joku asia ja siitä asiasta pitää laittaa musaa?
Olisko mitään? Mitä häh?
Vai jutellaanko sittenkin vaan levottomia ja ryypätään?
Tai molempia?
sun kannattais nyt oikeesti ensin miettiä mitä haluat.Nyt kun te kerta juotte, niin ottakaa vessaselffieitä ja postatkaa tänne.
HYVÄÄ päivää!Päivää
just aattelin ajaa parran pois. onhan se komia ja käytännöllinen kun siitä saa illallisen rapisteltua. päivän tähteistä. vanhentaa kyl pirusti.Jos mä olisin mies, kasvattaisin napaan saakka ulottuvat parran. Luonnollisesti se ois letillä.
En mie kehtoo. Vanha akka näkyi peilissä.Nyt kun te kerta juotte, niin ottakaa vessaselffieitä ja postatkaa tänne.
Miusta näytät sexyltä sängässäs.just aattelin ajaa parran pois. onhan se komia ja käytännöllinen kun siitä saa illallisen rapisteltua. päivän tähteistä. vanhentaa kyl pirusti.
*2. tsih*Mie en oo kerinny vielä tyhjentää lasin lasia.
Täytyypä korjata asia het paekalla! *pompsahtelee köökkiin*
Hä?silmät on omituisen tuntuset.
ETKÄ aja!just aattelin ajaa parran pois. onhan se komia ja käytännöllinen kun siitä saa illallisen rapisteltua. päivän tähteistä. vanhentaa kyl pirusti.
Mä tekisin jotakin hauskempaa.Jos mä olisin mies, kasvattaisin napaan saakka ulottuvat parran. Luonnollisesti se ois letillä.
aika uus minuun verrattuna.Vanha
Parta on kiva. Mulla ei oikein kasva. Miehelläkään ei kasva kovin paljoa, mutta hän onkin semmoinen eskimon näköinen hiukan.just aattelin ajaa parran pois. onhan se komia ja käytännöllinen kun siitä saa illallisen rapisteltua. päivän tähteistä. vanhentaa kyl pirusti.
ethän ole edes nähnyt, ja nyt ei ole ihan sänki enään.Miusta näytät sexyltä sängässäs.
Höpsismiä!En mie kehtoo. Vanha akka näkyi peilissä.
Aja poisjust aattelin ajaa parran pois. onhan se komia ja käytännöllinen kun siitä saa illallisen rapisteltua. päivän tähteistä. vanhentaa kyl pirusti.
Toki mäkin kokeilisin miehisen elimen toimivuuden tavalla jos toisellakin.Mä tekisin jotakin hauskempaa.
sori
*2. tsih*
Olipa ihana coveri!!!!
Ookosä kännissä?no ei ollenkaan. näkymät on vaan aika erikoiset pitkästä aikaa.
parta todistaa miehen hyvä olevan, pahoillehan se ei kasva.Aja pois
Ite kasvattaisin kanssa jos saisin. Parta mulla on (ois) punertava, ihan kuin isälläni aikoinaan. Parrankasvattaminenkin voi olla joskus ammatinvalinta kysymys.Parta on kiva. Mulla ei oikein kasva. Miehelläkään ei kasva kovin paljoa, mutta hän onkin semmoinen eskimon näköinen hiukan.