Äläpä yleistäkyl täällä ruutista tarvittais. ei mitään kuria ketjussa. tytöt heittelee hävyttömyyksiä. paheksun.
Äläpä yleistäkyl täällä ruutista tarvittais. ei mitään kuria ketjussa. tytöt heittelee hävyttömyyksiä. paheksun.
kyl täällä ruutista tarvittais. ei mitään kuria ketjussa. tytöt heittelee hävyttömyyksiä. paheksun.
Päivität?Hitto kun ei nyt saa kiinni tästä alustasta. Mistä mä päivitän tän?
Mie oon aina ollut vähän heikkona hyvän lihan peräänno sinähän sopivista lihoista puhuit.
Vissiin möksähti tuossa parisen viikkoa sitten.Missäs Ruutis muuten on?
Missäs Ruutis muuten on?
sie olet kyl ollut kiltisti.Äläpä yleistä
Ollakseen hyvää lihan tulee olla hyvin riippunutta.no sinähän sopivista lihoista puhuit.
Ainahan minä olensie olet kyl ollut kiltisti.
F5 näppäin ylärivilläHitto kun ei nyt saa kiinni tästä alustasta. Mistä mä päivitän tän?
Niiku toi syöttää vain välillä jotain "uusia viestejä, haluutko lukea?" saipaa, mutta ei läheskään aina, vaikka olis menty jo sivuja eteenpäin...Päivität?
Gee, thanks!F5 näppäin ylärivillä
Mitäs Hra. Hoon iltaan kuuluupi?F5 näppäin ylärivillä
Ootahan kun olen hävytön. Sitä et ole nähnyt.kyl täällä ruutista tarvittais. ei mitään kuria ketjussa. tytöt heittelee hävyttömyyksiä. paheksun.
Voi ristus siun kanssais!Ollakseen hyvää lihan tulee olla hyvin riippunutta.
Viidentenä erovuonna sen täytyy olla jo tosi hyvää.
Aa, se on se jos vastaat johonkin viestiin tai kirjoitat viestiä ja sillä välin ketjuun tulee uusia viestejä niin ilmoittaa noin.Niiku toi syöttää vain välillä jotain "uusia viestejä, haluutko lukea?" saipaa, mutta ei läheskään aina, vaikka olis menty jo sivuja eteenpäin...
Ehkä se on tää selain...tjtn.
Ootahan kun olen hävytön. Sitä et ole nähnyt.
Just oli tuo mielessä laitanko tuon
Mikään ei oo muuttunu siis.Vissiin möksähti tuossa parisen viikkoa sitten.
Niih.Mikään ei oo muuttunu siis.