JoukkopaheksuntaaEnpä oo montaa kertaa näkeny, et joku ois saanu täyslaidallisen ilman syytä. Sanoisin, että sitä saa mitä jne.
JoukkopaheksuntaaEnpä oo montaa kertaa näkeny, et joku ois saanu täyslaidallisen ilman syytä. Sanoisin, että sitä saa mitä jne.
Kuka katsoo elokuvia ja juo viinaa samaan aikaanjaa että naisväkeä katteleen elokuvia ja juomaan viinaa.
Edelleen vain paheksuttavammaksi menee.
Kuka katsoo elokuvia ja juo viinaa samaan aikaan
Paitsi voitais me Hottispoppiksen kanssa katsella kyllä fifty shades of grey
Tänään vois päivitellä juutuupin musa-antia.
On, metsä-kalamies. Kiltti pikkupossu. Vanhempi ja niin himokas.Joko on sydämen valittu löytyny?
En oo nähny tai lukenu, onko ne mistään kotosin..?Kuka katsoo elokuvia ja juo viinaa samaan aikaan
Paitsi voitais me Hottispoppiksen kanssa katsella kyllä fifty shades of grey
Ja pari oikeinkirjoitusnatsiaTon vuoksi ei just kannata theKetjusta poistua. Muulla palstalla meininki on suurimmaksi osaksi pähkähullujen valtakuntaa. Ketjuun on pesiytyneet vaan me kiltit ja tavalliset hullut.
Kuka katsoo elokuvia ja juo viinaa samaan aikaan
Mitään painajaisia. Opetusflmihän tuo onEn oo nähny tai lukenu, onko ne mistään kotosin..?
Ei tosin näin kiltin kannata ees ajatella katsovansakaan, näkee vielä painajaisia..
Täällä on ainakin. Mennäänkö päättömälle?Nii kenellä oli bileet? Täältä tultas parin skumpan kanssa.
Menee hukkaan hyvät viinat. Paheksun .
Mä tykkään tuostaIltoja!
Breezer watermelon...aikas jännän makuista.
Ja Lispettikin linjoilla jälleen
ei muuten mene.Menee hukkaan hyvät viinat. Paheksun .
varmaankin niin mutta kilttiys ei mun mielestä sovi samaan kuvaanEnpä oo montaa kertaa näkeny, et joku ois saanu täyslaidallisen ilman syytä. Sanoisin, että sitä saa mitä jne.
Mie tykkään siitä ananaksestaMä tykkään tuosta
Ei mene.Menee hukkaan hyvät viinat. Paheksun .
mikä ihmeen elokuva tuo oikeen on.Mitään painajaisia. Opetusflmihän tuo on
Mun mielestä ilkeys on sitä, että ilkeilee ilman syytä. Mutta voit kaivaa sen herneen pois nenästä ja tulla omalla nikillä kirjottelemaan, ei kukaan kukaan ees muista enää mistä tuli sanaharkkaa.varmaankin niin mutta kilttiys ei mun mielestä sovi samaan kuvaan
Kippiskerpele. vuosien raitistelun jälkeen olen kännissä.
Toi on semmoinen naisten mieleen oleva eroottinen kirja ja leffa. Molemmat jymymenestyksiä.mikä ihmeen elokuva tuo oikeen on.
Siun pitää katsoa . Kirjoina kuitenkin parempi .mikä ihmeen elokuva tuo oikeen on.
Siun pitää katsoa . Kirjoina kuitenkin parempi .