mikäs se sun osote olikaan.Kohta mie herkuttelen leipäjuustolla ja lakkahillolla .
Sen jälkeen isken reilun kilon kokoisen kebabin pötköttelemään illaksi uuniin.
mikäs se sun osote olikaan.Kohta mie herkuttelen leipäjuustolla ja lakkahillolla .
Sen jälkeen isken reilun kilon kokoisen kebabin pötköttelemään illaksi uuniin.
Niin onIhanaa Kais että saitte pikkuneidit
mä olen huomannu että kannattaa ohittaa oikealta huomioimatta mitenkään. huomioo ne hakee ja innostuu lisää jos sitä saavat.Ei ole uutta, mutta tällä kertaa on kyse jostain ihan nippeli pilkkuasioista. Taidan arvata kuka siellä harmaana veetuilee. Liika vähän varmaan lääkkeitä.
pervokki.Varmasti tulee hyvää . Siulla varsikin kun on lihat kohdillaan .
No KyöpelinVuori tietystimikäs se sun osote olikaan.
kannattaa muuten opettaa ne pikkukissat johonkin muuhun kun punaiseen lihaan ettei vanhempana tule munuaisvaivoja. broileri ja kala on sopivia.Kiitti ohjeista sydän on mulle aika uus juttu.
lupaat vaan.No KyöpelinVuori tietysti
Tervetuloa
Nams! On hyvännäköistä lihaa.bambia pannulle.
Ihan vaan käristystä kera pottumuussin.Mitäpäs lipsutin rustasi hirvestä?
no käristys pottuvoin kanssahan on hyvvää häjykeitostaIhan vaan käristystä kera pottumuussin.
Ton vuoksi ei just kannata theKetjusta poistua. Muulla palstalla meininki on suurimmaksi osaksi pähkähullujen valtakuntaa. Ketjuun on pesiytyneet vaan me kiltit ja tavalliset hullut.Joku vainoo mua vittuilemalla oikeinkirjoituksesta ihan jatkuvasti. Ette ehkä tienneetkään, mutta täällä palstailee joitain pesunkestäviä hulluja.
Hyvä vinkki, enpä tiennyt tuota.kannattaa muuten opettaa ne pikkukissat johonkin muuhun kun punaiseen lihaan ettei vanhempana tule munuaisvaivoja. broileri ja kala on sopivia.
ai taas vaiai kiltit? kyllä täälläkin saattaa tulla lunta tupaan ja jäitä porstuaan
Hei poika, no just ja just.moi lispetti. sitä ollaan heräilty.
lähin aamulla töihin puoli tuntia sen jälkeen kun lopetitte täällä riekkumisen.Hei poika, no just ja just.
On on!no käristys pottuvoin kanssahan on hyvvää häjykeitosta
itellä foliossa vetäytymässä uunitettu vasan sisäpaistipala
jo on aikakin.kerpele. vuosien raitistelun jälkeen olen kännissä.