Meillä kuulu vaan ihan hetken aikaa vikinää, sitten oli hiljaista.mulla oli kans nauhuri. oiskohan tallenne vielä tallella, melkosen 3 tuntisen soolon haukku tempaisi.
mä olen vaan saksinu pieniksi paloiksi ja hyvin on kelvannu.Ai niin pitääkö possun sydän miten siivota, poistaa jotain kalvoja yms kun antaa kissoille. Paloitella tietysti, mutta muuta ?
pitempäähän siitä iloa riittää kun ei paloittele. saavat saalistaan pilkkoa.Ai niin pitääkö possun sydän miten siivota, poistaa jotain kalvoja yms kun antaa kissoille. Paloitella tietysti, mutta muuta ?
mitäs tuo on. olis varmaan hyvää ruuanlaitossakin.savukataja oluen
Kurkista Alkon sivuilta Prykmestar savukatajamitäs tuo on. olis varmaan hyvää ruuanlaitossakin.
<- nyt vasta huomasit.täällä palstailee joitain pesunkestäviä hulluja.
täytyy käydä hakemassa ja tehdä viikolla merimiespihviä.Kurkista Alkon sivuilta Prykmestar savukataja
Mä huomasin vuosia sitten.<- nyt vasta huomasit.
hyvältä näyttää. täällä lehmän palanen oottelee viel huomiseen lämpösessä paistamistaan.bambia pannulle.
Mä huomasin vuosia sitten.
Sinä et ole hullu.
Varmasti tulee hyvää . Siulla varsikin kun on lihat kohdillaan .täytyy käydä hakemassa ja tehdä viikolla merimiespihviä.
Tuo nyt ei ole mitään uuttaJoku vainoo mua vittuilemalla oikeinkirjoituksesta ihan jatkuvasti. Ette ehkä tienneetkään, mutta täällä palstailee joitain pesunkestäviä hulluja.
Ei ole uutta, mutta tällä kertaa on kyse jostain ihan nippeli pilkkuasioista. Taidan arvata kuka siellä harmaana veetuilee. Liika vähän varmaan lääkkeitä.Tuo nyt ei ole mitään uutta