The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pääkoppanen yhdessä tuon pumppuosaston kanssa on kyllä semmonen vekkuli parivaljakko, että osaavat kyllä kiepsauttaa kaikki "eikoskaanikinämilloinkaan"- päätökset toisinaan aika sukkelastikin ihan hevonkuuseen...joskus jopa ällistyttävän onnekkaastikin eli mene avoimin mielin ja jäitä hatussa :)...kyllä se sydän sitten ne jäät roihunsa myötä haihduttaa :)...

Nautit elostas ja tilanteista ja ihmisistä, ketkä ovat nyt päiviäsi rikastuttamassa :)
Sitähän se joo toisinaan on, mut tosiaan eiköhän tää selkii tästä jossain vaiheessa :)

Mun pitäis varmaan pakkailla loput tavarat tästä kohta, ku puolen päivän jälkee pitäis alkaa starttailee autoo Tampesteriin päin ja lähtee viettää iltaa vähän eriporukassa, kuin yleensä. Ihanaa päästä vähän pois näistä omista pienistä piireistä :)
 
Huomenia sinnekin :)...ja @Kais :ille myös :)


...taiskin iskee semmonen aamutahmatassuisuus :D...maailma rupee heräileen tässä ja kohta pitäs singahtaa sinne pyörteeseen mukaan tekemään aika kohtuu isojakin päätöksiä ja ratkaisuja muttakun...:barefoot:nyt tulee tietenki se hattaraefekti ja unihiekkasilmäisyys, kuinkas muutenkaan :D

Noooo, yksi teekupillinen nassuun ja rinnuksille, eiköhän tämä tästä taas urkene just niille uomillensa mille pitääkin :)
Mä nautin vapaasta viikonlopusta, miehen vieressä heräämisestä ja sai nousta silloin kun haluaa. :rolleyes:
Nyt kahvia ja aamupalaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Sitähän se joo toisinaan on, mut tosiaan eiköhän tää selkii tästä jossain vaiheessa :)

Mun pitäis varmaan pakkailla loput tavarat tästä kohta, ku puolen päivän jälkee pitäis alkaa starttailee autoo Tampesteriin päin ja lähtee viettää iltaa vähän eriporukassa, kuin yleensä. Ihanaa päästä vähän pois näistä omista pienistä piireistä :)
Mikäs eri porukka sulla on kiikarissa?
 
Sitähän se joo toisinaan on, mut tosiaan eiköhän tää selkii tästä jossain vaiheessa :)

Mun pitäis varmaan pakkailla loput tavarat tästä kohta, ku puolen päivän jälkee pitäis alkaa starttailee autoo Tampesteriin päin ja lähtee viettää iltaa vähän eriporukassa, kuin yleensä. Ihanaa päästä vähän pois näistä omista pienistä piireistä :)
Ei muuta kuin mahrottoman hulvatonta päivää Tampereella, nääs :) - hyvä kun tulee mausteita piristämään toisinaan jopa liiankin tutulta maistuvaan elämään :)
 
IhQ
Huomenta...
Saako kirota tuon äijänkuvatuksen kuuhun?
Se taas pikkuisen valvoskeli yöllä, ryypytteli ja pelas koneella..ei siinä muuten mut välillä heräsin johonkin pälpätykseen muutamaan kertaan kun volyymi nous sen selittäessä jotain mikrofoniin..oon niin huono saamaan uudelleen unen päästä kii että ärsyttää. Sen lisäks oli taas niitäkin alavatsakipuja, sitä polttelua mitä pari kk sittenkin oli.

Mitä ihmisessä on tuossa lonkkaluun niinku tällä etupuolella, sisäpuolella?

Äää, väsyttää. En jaksanu ees kahvia keittää, otin vaan kokista.
 
Huomenta...
Saako kirota tuon äijänkuvatuksen kuuhun?
Se taas pikkuisen valvoskeli yöllä, ryypytteli ja pelas koneella..ei siinä muuten mut välillä heräsin johonkin pälpätykseen muutamaan kertaan kun volyymi nous sen selittäessä jotain mikrofoniin..oon niin huono saamaan uudelleen unen päästä kii että ärsyttää. Sen lisäks oli taas niitäkin alavatsakipuja, sitä polttelua mitä pari kk sittenkin oli.

Mitä ihmisessä on tuossa lonkkaluun niinku tällä etupuolella, sisäpuolella?

Äää, väsyttää. En jaksanu ees kahvia keittää, otin vaan kokista.
Imusolmukkeita?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä