missäs piilossa sä olet ollu.Moiks
sama kuva se on kun viimekskin.Mullekki saa laittaa kuvatuksia
Koulunpenkillä... tai itse asias viimmoset harjottelut pukkaa oleen päällä josko taas kerkeis oleen enempi tääl ku sai hyväksytysti läpi kaikki kirjotelmatmissäs piilossa sä olet ollu.
Öitä ja unianonnii, nyt on kuvia nähty ja saa mennä nukkumaan. öit kaikille.
Onk toi ny kohteliasta käytöstä?nonnii, nyt on kuvia nähty ja saa mennä nukkumaan. öit kaikille.
Onk toi ny kohteliasta käytöstä?
Saa mitä haluaa ja het sen jälkeen alkaa kuorsaamaan.
Hyi- hyi päätön.
Moi ihanainen lipsukka hyvää kuuluu elämä rullaa eteenpäin vauhdikkaasti ja asiat loksahtelee paikoillensa silleen ettei huomaakaan jokseenki huippuu.. koht koulultki paprut taskus ja rakkaus rintamallaki tuulee samallail mitä enstreffeilOli sillä päättömällä pää.
MTK! Haniiiiiii *nappaa tyttösen syliin ja ruttaa huolella*
Mitäs kuuluupi?
Mitäs mun ihana rakas pupsini tietää?Pliiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssss, eres vähän..
Sujuu luonnostaan.Pliiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssss, eres vähän.. eres joskus..
Mihinkäs sähkörööki on jäänyt? Täh?No nyt on kuvat jaettu niin haen napsun, ja meen ulos röksälle plääh.
Ja sitä ennen suunnistan pakkaselle, jotenka votkaa - raakana tietenkin.
Niih.Mihinkäs sähkörööki on jäänyt? Täh?
Kaipaan tappeluja. Ei ole sua hunajaista pussailijaa näkyny, onko tämä joku jekku.Mitäs mun ihana rakas pupsini tietää?
ON!Kaipaan tappeluja. Ei ole sua hunajaista pussailijaa näkyny, onko tämä joku jekku.
On kyllä mukavaa ku onki kivaa!Moi ihanainen lipsukka hyvää kuuluu elämä rullaa eteenpäin vauhdikkaasti ja asiat loksahtelee paikoillensa silleen ettei huomaakaan jokseenki huippuu.. koht koulultki paprut taskus ja rakkaus rintamallaki tuulee samallail mitä enstreffeil
Mitä vikaa on humpassa- HÄH?ON!
Pikkulinnut on laulaneet että sä yrität sabotoida mun diskoketjua jollain hemmetin suomihumpalla!! Mitäs tää nyt on - HÄ!?
Siis mun ketjussa on sentään musiikkia!