The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...vaan miepä sain:rolleyes::p...

















...aivan ihunaisen lämpimän lauhkean lässynlällykäisissä löylyissä nautiskella ja nyt on tovi olla tässä saunanpuhtaisena ja punaisien poskien kanssa kuivattelemassa tätä pöwwökasaa :)

Eli tuituisäisäit kukkutimuruset ja varsinkin Sinä :)*halaaruttaa kovasti*....mitä Sun eloosi kuuluu :)? Toivottavasti vain pelkkää ihanaa lempeetä myötätuulta :) mutta jos pukkaa jotain ahdistusta tai perunakurtturuttuvako- otsaisuutta *halaan vieläkin lämpimämmin* niin - eläpä huoli, tämäkin päivä on ihan just melkeistä jo ohi eli selätit sen kaikesta huolimatta loisteliaasti ja voit sen kirjoittaa ohimenneeksi eilisen historiaksi :). Huomenna on paljon parempi päivä, usko pois :)

Ja annetaanpas kaikkien tunteiden vain tuntua ja tursuilla ja pursuilla ja poksahdella pirskahdellen ja toisinaan vaikka piikitellen, koska se terävöittää ja laittaa veret kiertämään jajajaja....elämän - anteeksi nyt vaan, inhokkisanontaa pukkaa:barefoot: - maistumaan :)


 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Tiiättekö mitä :)?

Pikkasenko teki mieli tänään olla isostipaljosti Tuulentyttönen :) - niin huikeen hauskalta näytti nimittäin nuitten kullankeltaisten lehtien pyöritys tuulen voimasta, että ei sitä voinut olla katsomatta hyvin leveän hymyn kera...niin nättiä ja vallatonta :)!

Ja jos oisin ollut Tuulentyttönen niin sitten mä oisin päässyt sunkin päätäs pöwwöttämään ja korvaas kuiskaamaan "..hihihii...it's me and everyting's gonna be just sweet.."....:D:barefoot:






:notworthy:...mie meen niin hattarallisena nyt ja tosi syheröisillä tippaleivillä, että sori vaan...ei parane muuten lukea näitä omia höpötyksiään yhtään, tulee ihan makeanöverit sävärit:sick:...mutta hiisi vieköön kun on elo taas ja yhä niin haipakkata etten täällä ehdi käymään just ollenkaan - huokaiskaa vaan helpotuksesta ansaitusti :) - vaan teijen loihtima ikävähän tässä jo kaihertaa :)<3

Torstai- iltoja siis kaikille!
 
käyn kirjeenvaihtoa meidän postitytön kaa. joskus se jätti lapun et pitää olla nimi laatikos. vastasin et hyvin on laskut löytänyt perille. nyt oli heippalappu et voisitko välillä laatikon tyhjätä. no vastasin et hyvin saat ängettyä jätesäkillisen postia pieneen laaatikkoon. kyl kirjekamu pitää olla.
 
Jessus, että oli karmiva työpäivä! -siis kelin puolesta. Jäädyin ja kastuin ja olin niin kurassa ettei määrää... Mun sauna ja olut ovat ainakin ansaittu!

Lisäksi lahjoin itseäni hakemassa Bauhausista laakeripuun ja pari kultaköynnöstä. Kesää edes sisällä...
Ootappas vaan talvea, kun tappelet jatkuvasti lunta, jäätä, märkyyttä ja kylmää vastaan
 
käyn kirjeenvaihtoa meidän postitytön kaa. joskus se jätti lapun et pitää olla nimi laatikos. vastasin et hyvin on laskut löytänyt perille. nyt oli heippalappu et voisitko välillä laatikon tyhjätä. no vastasin et hyvin saat ängettyä jätesäkillisen postia pieneen laaatikkoon. kyl kirjekamu pitää olla.
Ai teilläkin on postininja? Meilläkin se käy jättämässä lappuja, kun muka ei mahtunut postilaatikkoon tai ei ollut kukaan kotona vastaanottamassa paketteja :)
 
haluan uskoa et haukku aattelee mun parasta :LOL: toisaalta paskiainen tänään toi pallon aamu neljältä sänkyyn ja herätti mut.
Kappas, toi mun biisikin jäi tohon sun lainaukseen kun olin laittanut sen viestilaatikkoon ja sitten vastasinkin sulle :D

Voihan se niinkin olla, mikä on sen, on myös sun :D

Haukulla ei vaan uni enää riittänyt ja ajatteli ettei muutkaan sitten nuku :)
Onko minkä ikänen?
 
Iltaa :). Mitäs ketjuun kuuluu ?
Huomenna niitä ihania kisuja katsomaan. :)
Muikka mui, Kais :)*huiskuttan*

Kiitos - mulle kuuluu hyvää. Vauhdikasta eloa ja yllätysmeininkiä ja karrrmeesti tilanteita ja härdelliä ja vuoristorataa pumppuosaston kanssa mutta - tykkään, jos vaikka osin olen isosti hämillänikin kaikesta mitä viimeaikoina tässä on tapahtunut, niin myötätuulista kuin tyrskyistäkin, mutta vain positiivisella tavalla :)

Syksy on ollut niin nättiä ja tänään leikkisää, ois tehnyt niin mieli päästä ulos kirmailemaan ja haravoimaan sitä hiien isoa lehtikasaa mihin heittäytyä selälleen äksäilemään ja sen jälkeen vain viskomaan lehtiä ympäriinsä :)....en ehtinyt mutta vielä tässä on näitä mahtavia päiviä joista nauttia kaikella hassuudella :)

Ja oi, oi! Teillekö on tulossa joku ihana silkkiturkkinen pikkuinen :)? Läikähdyksellistä huomista päivää teille molemmille :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä