The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Parapähkinät eheyttää muuten libidoa. Vedä niitä muutama päivässä, niin ehkä alkaa nää jutut selkiä sulle. Se kans on hyväksi sydämelle ja polttaa pahaa rasvaa.
Sit mun on parempi olla syömättä niitä. Menis hyvät libidot ihan hukkaan.

Vai onks toi vaan ylimainostettua urbaanilegendaa kuten osterit?

terv nimim ”tusinan söin mut vaan viisi toimi”
 
Sit mun on parempi olla syömättä niitä. Menis hyvät libidot ihan hukkaan.

Vai onks toi vaan ylimainostettua urbaanilegendaa kuten osterit?

terv nimim ”tusinan söin mut vaan viisi toimi”
En mää tiiä. Taitaa olla. Ei oo ainakaan mun seksihaluja nostattanut. Tosin hyvä varmaan näin, niin ei tuu himoissaan tehtyä typeryyksiä. Mikään ei ole veemäisempää kuin olla halukas sinkku. Onneksi ei siis halutakaan kuin vain pari kertaa kuussa :)
 
En mää tiiä. Taitaa olla. Ei oo ainakaan mun seksihaluja nostattanut. Tosin hyvä varmaan näin, niin ei tuu himoissaan tehtyä typeryyksiä. Mikään ei ole veemäisempää kuin olla halukas sinkku. Onneksi ei siis halutakaan kuin vain pari kertaa kuussa :)
Ohhoh. Miehelle testosteroni saa aikaan panetuksen lisääntymistä - huomattavasti. Testosteronia voi saada luontaisillakin menetelmillä lisää. Naisilla taas estrodiaoli on se tekijä: hormonit hiiteen ja terveelliset elämäntavat, niin johan alkaa peitto heilua.

Miehille valkosipuli ja tomaatti toimivat stondikseen hyvin. Olettaen, ettei vika ole psyykkinen eikä niin fysiologinen, että verisuonet ei toimis "ollenkaan" kuten diabetikoilla myöhäisvaiheessa.
 
Ohhoh. Miehelle testosteroni saa aikaan panetuksen lisääntymistä - huomattavasti. Testosteronia voi saada luontaisillakin menetelmillä lisää. Naisilla taas estrodiaoli on se tekijä: hormonit hiiteen ja terveelliset elämäntavat, niin johan alkaa peitto heilua.

Miehille valkosipuli ja tomaatti toimivat stondikseen hyvin. Olettaen, ettei vika ole psyykkinen eikä niin fysiologinen, että verisuonet ei toimis "ollenkaan" kuten diabetikoilla myöhäisvaiheessa.
Tasan ei käy flaksi jos mies haisee valkosipulilta:sick:
 
Ohhoh. Miehelle testosteroni saa aikaan panetuksen lisääntymistä - huomattavasti. Testosteronia voi saada luontaisillakin menetelmillä lisää. Naisilla taas estrodiaoli on se tekijä: hormonit hiiteen ja terveelliset elämäntavat, niin johan alkaa peitto heilua.

Miehille valkosipuli ja tomaatti toimivat stondikseen hyvin. Olettaen, ettei vika ole psyykkinen eikä niin fysiologinen, että verisuonet ei toimis "ollenkaan" kuten diabetikoilla myöhäisvaiheessa.
En mä edes käytä mitään hormoneja. Ja on ruokavaliokin aika mallillinen. Vika on vain päässä. Miteköhän sitten päättömällä, mistähän sen haluttomuuden syy löytyy...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä