The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Niin vielä kissasta..se on muuten valinnut miut ja kuopuksen "lemppari-ihmisikseen". Kuopus ku aamulla mönkii huoneestaan sohvalle heräilee niin menee sekunti kun kissa on sen vieressä selällään :)
Ei samalla innolla oo tunkemassa muiden perheenjäsenten päälle, tosin joskus tekee senkin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta. Nenä tukossa, alilämpöä. Ilmeisesti tuli napattua joku patogeeni, virus, tuolta saaresta matkaan. Saapa nähdä, kuinka immuunipuolustus hoitaa pahiksen pois.
 
Mömmöllä, ihkulla, alastulolla ja endiksellä näkyy eri avatarkuvat kuin eilen.
Mömmöllä ei näy aku ankka vaan joku muu. Muistuttaa vähän jotain lääkemömmöä :whistle:

Mun omakin on muuttunut siihen vanhaan. Täytyy vaihtaa se toinen.

Ihme palsta :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Mömmö-Setä
Mömmöllä, ihkulla, alastulolla ja endiksellä näkyy eri avatarkuvat kuin eilen.
Mömmöllä ei näy aku ankka vaan joku muu. Muistuttaa vähän jotain lääkemömmöä :whistle:

Mun omakin on muuttunut siihen vanhaan. Täytyy vaihtaa se toinen.

Ihme palsta :confused:
Tämä heittelee ihan ihmeellisesti näitä ... laitoin viimeksi sekopäisen professori Farnsworthin kuvan Futuramasta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ai toi avatar aikoo riisuuntua? Onko se jotenkin tärkeä arvo? Famivilauttelija olis silloin parempi, miksei famistripperkin. Famis voisi toimia lyhyenä.
Ei ole mitenkään tärkeä arvo, oli muuten vaan kiva kuva.
Eikä se meinaa riisuuntua, se nostaa vaan paidanhelmaansa ja vilauttaa napaa, en tiedä miksi :D
Ei ole napakoruakaan mitä näyttäisi :whistle:
Mutta eihän se tuossa näy ellei siirtäisi kuvan kohtaa ylöspäin mutta sitten olisi lähes päättömänä :geek:

Famis voisi olla ok mutta ei kuitenkaan kiva.
Mutta en viitsi vaihtaa kun sitten pitää tehdä uusi profiilikin kun vanhaa ei voi vaan muuttaa :confused:

Joten olkoon famipala :)
 
IhQ
Turhauttaa ihan helevetisti.
Just nyt voisin ottaa vastaan lähes minkä tahansa työn josta sais jo palkkaa eikä tarvis näitä kouluhommia ees ajatella enää.
Eikä noilta stanan tyypeiltä yrittää kinuta sitä saatanan arviota.
 
  • Tykkää
Reactions: endis
Soittaa palvelunumeroon:

- Huomenta, mulla on ongelmia teidän laskun kans.
- Jaa-ah?

- Niin siis verkkopankki sanoo, että viitenumero on väärä.
- Ootko kokeillu useammin?

- Joo oon kokeillu monta kertaa, ei se toimi.
- Aijaa, no kyllä sen pitäisi toimia.

- ??? No niimpä! :mad:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä