Huomionhakuisten oma ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ahaa. Siis kyseessä oli vain lavaste näytelmäprojektia varten. Maalasin siis sellaista levyistä tehtyä littanaa taustaa, jossa oli kiinnitettynä ovi.:)
Ja anteeksi tosiaan kärttyisen kuuloinen reaktio, kun yritit vain kysyä.
Aika hieno juttu.
Alankin katella sun blogia, vaikuttaa kivalta!:)
Eipä mitään. hyvä kun sanoit. ens kerralla tiedän olla kopsaamatta.:oops:

aikas hauska jos saa erimieltä olla. :D
Joo olin aika väsynyt tuossa vaiheessa niin mulla oli itselläkin hauskaa. Kuvassa ei näy, mutta mulla on jalassa iskän vanhat sepaluskalssarit.
En tiennyt että seurakunnalle oli muita tulossa ja sit siel olikin kuoroharjoitukset. Kuoro ei mahtunut lavalle koska mä olin siellä sen lavasteeni ja kalsareideni kanssa. Niinpä ne harjoitteli siellä katsomossa ja katsoivat koko harjoitusten ajan kun maalasin niissä kamalissa housuissani joita piti koko aika takaa nostaa ylöspäin. :D

Menit hänen asettamaan ansaan: paljastit tällä käytännössä blogisi nimen.
web-conspiracy-lg1.jpg

• Tykkää
Reactions: endis
onko teillä joku asia? mä en oo sultakaan huomannut muita kuin vaate- tai matkakuvia ja jotain että "on tylsää, mä heitän voltin" aloituksia.
Lue juttu vaikka noista synttäreistä joihin booty ja hänen poikansa osallistuivat.

Tuo synttäri juttu oli todella liikuttava. Ihania tuntemattomia ihmisiä, jotka järjestävät pienille sankarelle juhlat, koska ennalta sovitut osallistujat eivät koskaan tulleetkaan heidän syntymäpäivilleen.

En tiennyt tällaisista facebook ryhmistä.

Booty, olet todella sydämellinen ja ihana ihminen. Taitava ja kuvauksellinen.
Olet kaunis ihminen, niin sisältä kuin ulkoakin. Toivon kaikkea hyvää teidän elämään.

Anteeksi purkautuminen. Elä vaivaannu. Olen aika liikuttunut vielä tuosta synttärijutusta.

Nyt voisi nämä bootyä arvostelevat ajatella hiukan ja josko vaikka lopettaisivat ruman käytöksen.

Kyllä booty aina puolensa pitää, eikä tarvitse minua hyysäämään, mutta minulle tulee paha olla kun näen, että hyvälle suloiselle ihmiselle ollaan ilkeitä.

Ja jos jollain on paha olla niin yksikin hyvä teko toiselle ihmiselle voi antaa itselle niin paljon. Itsekin olen tullut onnelliseksi kun olen auttanut muita. Se oikeasti toimii.

Ugh, olen puhunut, nyt nukkumaan.:)

• Tykkää
Reactions: Peyote
Lue juttu vaikka noista synttäreistä joihin booty ja hänen poikansa osallistuivat.

Tuo synttäri juttu oli todella liikuttava. Ihania tuntemattomia ihmisiä, jotka järjestävät pienille sankarelle juhlat, koska ennalta sovitut osallistujat eivät koskaan tulleetkaan heidän syntymäpäivilleen.

En tiennyt tällaisista facebook ryhmistä.

Booty, olet todella sydämellinen ja ihana ihminen. Taitava ja kuvauksellinen.
Olet kaunis ihminen, niin sisältä kuin ulkoakin. Toivon kaikkea hyvää teidän elämään.

Anteeksi purkautuminen. Elä vaivaannu. Olen aika liikuttunut vielä tuosta synttärijutusta.

Nyt voisi nämä bootyä arvostelevat ajatella hiukan ja josko vaikka lopettaisivat ruman käytöksen.

Kyllä booty aina puolensa pitää, eikä tarvitse minua hyysäämään, mutta minulle tulee paha olla kun näen, että hyvälle suloiselle ihmiselle ollaan ilkeitä.

Ja jos jollain on paha olla niin yksikin hyvä teko toiselle ihmiselle voi antaa itselle niin paljon. Itsekin olen tullut onnelliseksi kun olen auttanut muita. Se oikeasti toimii.

Ugh, olen puhunut, nyt nukkumaan.:)

:love:
Oli aika itsestään selvää, että me ryhmässä olevat järjestämme synttärit kyseiselle lapselle. Kukaan meistä ei tuntenut toisiaan ennestään ja siltikin oli ihan super mahtavaa ja ihania ihmisiä oli tupa täynnä. Ne synttärit eivät tule kyllä koskaan unohtumaan yhdeltäkään.

:love:
Oli aika itsestään selvää, että me ryhmässä olevat järjestämme synttärit kyseiselle lapselle. Kukaan meistä ei tuntenut toisiaan ennestään ja siltikin oli ihan super mahtavaa ja ihania ihmisiä oli tupa täynnä. Ne synttärit eivät tule kyllä koskaan unohtumaan yhdeltäkään.
Hienoa että on tuo ryhmä!(y) Ja hyvin teette!(y)
Vähän ihmetyttää että ihmiset jättävät tulematta. Ymmärrän että te keskitytte siihen kivaan ja auttamiseen, mutta onko ryhmässä mietitty syitä sille, miksi ihmiset jättävät tulematta?
Onkohan se ihan vaan välinpitämättömyyttä - ei tahallista, eikä oikein ymmärretä miten pahalta pienestä voi tuntua kun kukaan ei tulekaan, vaikka on luvattu.
Mielenkiintoinen ilmiö mihin en koskaan ole törmännyt, siksi ihmettelen.

Hienoa että on tuo ryhmä!(y) Ja hyvin teette!(y)
Vähän ihmetyttää että ihmiset jättävät tulematta. Ymmärrän että te keskitytte siihen kivaan ja auttamiseen, mutta onko ryhmässä mietitty syitä sille, miksi ihmiset jättävät tulematta?
Onkohan se ihan vaan välinpitämättömyyttä - ei tahallista, eikä oikein ymmärretä miten pahalta pienestä voi tuntua kun kukaan ei tulekaan, vaikka on luvattu.
Mielenkiintoinen ilmiö mihin en koskaan ole törmännyt, siksi ihmettelen.

Monet ovat ajattelemattomia, kaikki muu menee ihmissuhteiden edelle, kiusaaminen...onhan näitä syitä. Nyt tosin päivänsankari jonka juhlissa olimme sai paljon uusia kamuja. Ja vanhemmat tutustuivat toisiinsa. Yhteydessä itsekkin olen muutamiin vanhempiin.

Tokihan mä mainostan blogiani. Päivittänyt en ole muutamaan päivään :) Mutta pian tulee matkakuvia.
http://villananna.blogspot.fi/
Htvä blogi!
Mulla on kenkäprojekti menossa.
Ostin pojalle tällaiset (ovat ilman vartta) mutta ne olivatkin pienet.
Tytölle ne käyvät. Ajattelin tehdä näistä prinsessa tossut. Miten sinusta onnistuisi parhaiten? Ehkä vaaleanpunaista silkkinauhaa nauhoiksi? Mitähän muuta?

img-thing

Yhteistyössä