Ihan tosi!Tai miehet naisstrippareista? Kahjoja.
Samahan se kai on.
Ja mä voinen tän bi-seksuaalina todeta, että htä omituiselta näyttää kumman tahansa sukupuolen hetkuttelu lavalla.
Ihan tosi!Tai miehet naisstrippareista? Kahjoja.
Samahan se kai on.
Niinhän se näyttää.Ihan tosi!
Ja mä voinen tän bi-seksuaalina todeta, että htä omituiselta näyttää kumman tahansa sukupuolen hetkuttelu lavalla.
Oisinkii, se ois varppina paljo kivempaa ku tää ikuinen kirjottaminenSiveys on katsojan silmissä. Joka toisen näkee haarat levällään pullo kädessä, se on itte!
No nakussa naisessa ny sentään on silmänruokaa.Tai miehet naisstrippareista? Kahjoja.
Samahan se kai on.
Kai sä tajuat, että bi-naisesta tissejään hetkuttava on ihan yhtä naurettava. Sama se, mikä siinä eestaas pyörii.No nakussa naisessa ny sentään on silmänruokaa.
Varmaan saattaa naissilmään olla miesvartalossakin, mut helikopteria lavalla heittävä mies ny yksinkertaisesti vaan näyttää naurettavalta.
Jep, tajuan.Kai sä tajuat, että bi-naisesta tissejään hetkuttava on ihan yhtä naurettava. Sama se, mikä siinä eestaas pyörii.
Naisen kroppahan nyt onkin erilainen kun miehen.No nakussa naisessa ny sentään on silmänruokaa.
Varmaan saattaa naissilmään olla miesvartalossakin, mut helikopteria lavalla heittävä mies ny yksinkertaisesti vaan näyttää naurettavalta.
Eiks binaiset tykkää kuiteskin tisseistäkin? Tai miehen vehkeistä?Kai sä tajuat, että bi-naisesta tissejään hetkuttava on ihan yhtä naurettava. Sama se, mikä siinä eestaas pyörii.
Täytyy olla haponkestävää.joku suuttu mulle joskus tällä palstalla kun kysyin että mitä teräslaatua se tanko on. tai siihen vastaukseen ne herneet otettiin.
Ihmisistä, jotka haluavat nakuilla mulle ihan vaan koska haluavat eivätkä rahasta.Eiks binaiset tykkää kuiteskin tisseistäkin? Tai miehen vehkeistä?
Vai hä? mistäs ne biiiiiit on kiinnostuneita?
+
ei kun vitunkestävää.Täytyy olla haponkestävää.
Kattelen tota Criminal mindsia. Tuskin ihan hetken häivyn mihinkään.Mihkä kaikki meni? Mä odottelen täällä että miehen kone sais päivityksen asenneettua. Tylsää...
Höh. Mites sua sit piristettäisiin?mulla on muuten vaan tylsää.