Joulukalenteriako auotyks mömmö, toinen mömmö, kolmas mömmö, neljäs mömmö jne...
Joulukalenteriako auotyks mömmö, toinen mömmö, kolmas mömmö, neljäs mömmö jne...
Jos valtiovalta on huolissaan että suomalaiset ei osaa enään panna?
Saatikka puhua seksistä.
Piipitän jos piipityttää sinä mokomakin takkuinen anakombiMitä piipität tervattu lampaanviulu
En nyt tuosta tiedä.sä olet varmaan semmonen perusiloinen tyyppi. mä en tosiaan ole.
olisko otuksesta kuvaa laittaa.anakombi
Ei se kyöpeli vissiin oikein haluu laittaa kuvaansaolisko otuksesta kuvaa laittaa.
ei kyöpeli varmaan semmoselta näytä. en voi uskoa.Ei se kyöpeli vissiin oikein haluu laittaa kuvaansa
Kyl sitä saa ääneen nauraa, niin miekin ääneen nauraa kikatan välillä.juu, mielessään muttei ääneen.
Senkin limainen norjan valaan raappapöksyPiipitän jos piipityttää sinä mokomakin takkuinen anakombi
Häh. Mitä vikaa anakombeissa onei kyöpeli varmaan semmoselta näytä. en voi uskoa.
ei yhtään mitään jos ne sinulta näyttää.Häh. Mitä vikaa anakombeissa on
Kumpaakaan en oo luonnossa nähny ni en osaa sanoa. Puolustuksekseni voin kertoa, etten itsekään näytä kovin paljon lampaanviululta, vaikka köpsy niin vihjailikinei kyöpeli varmaan semmoselta näytä. en voi uskoa.
tuhannen turskausta, ilmankos tuo niin tutulta kuulosti.Mulla on nyt hienoinen aavistus, että neitokaiset ovat käyttäneet viime päivät lukien Tinttiä?
Kapteeni H. on aina keskuudessammeMulla on nyt hienoinen aavistus, että neitokaiset ovat käyttäneet viime päivät lukien Tinttiä?
Mie oon ainakin kun olen tahkonnut tuota yhtä relaatiota. Sanoja ratkaistu nyt 696. Puuttuu enää vaivaiset 437 .Mulla on nyt hienoinen aavistus, että neitokaiset ovat käyttäneet viime päivät lukien Tinttiä?
Hämään vain kaikkia. Sie oot sellainen suloinen Myttynen .Kumpaakaan en oo luonnossa nähny ni en osaa sanoa. Puolustuksekseni voin kertoa, etten itsekään näytä kovin paljon lampaanviululta, vaikka köpsy niin vihjailikin
En, vaan mömmökalenteriaJoulukalenteriako auot
Lampaanviulupaisti on oikein hyväälampaanviulu
Puhuin vain ulkonäöstäni, ja olen varsin maukas ilman paistoakinLampaanviulupaisti on oikein hyvää
Kunhan ei paistele sitä kuin joulukinkkua.